شناسهٔ خبر: 26251597 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کرمان| اختتامیه دوازدهمین جشنواره گل محمدی لاله‌زار برگزار شد

R7860/P1486/S6,67/CT7

اختتامیه دوازدهمین جشنواره گل محمدی در سایت گردشگری لاله‌زار بردسیر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بردسیر، اختتامیه دوازدهمین جشنواره گل محمدی صبح امروز و با حضور فدایی سرپرست استانداری کرمان، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، زاهدی رئیس کمیسیون آموزش مجلس، حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس، انارکی‌محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، موسی‌پور مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در لاله زار بردسیر برگزار شد.

در این مراسم شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و همچنین بنیانگذاران این اقدام بزرگ در این منطقه مرحوم صنعتی و همسر وی و همچنین ادامه دهندگان راه آنها در این منطقه اظهار داشت: امروز همه شاهد توانمندی‌های مردم لاله‌زار در همه حوزه‌ها بودند.

وی با بیان اینکه امروز پروژه‌های زیادی در این منطقه افتتاح و اشتغال‌زایی زیادی در بردسیر ایجاد شده است گفت: باید خدا قوت اصلی را به کشاورزانی گفت که زحمت اصلی را در این حوزه کشیده و توسعه و پیشرفت این منطقه مرحوم زحمات و تلاش‌های این بزرگواران است.

این جشنواره طبق روند همه ساله با برگزاری بازی‌های بومی و محلی، مسابقات ورزشی ، کوچ نمادین عشایر و برپایی نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای محلی همراه است.

به گزارش تسنیم، دوازدهمین جشنواره گل محمدی به مدت 5 روز و چهار شب از 26 خردادماه تا یکم تیر در سایت گردشگری لاله‌زار برگزار شده است.

انتهای پیام/م

نظر شما