شناسهٔ خبر: 26250547 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ملتی که هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان ایستاد می‌تواند برابر تحریم ها هم بایستد

صاحب‌خبر -

ملتی که در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان ایستاد می‌تواند در برابر  تحریم ها هم بایستدبه گزرش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، علاءالدین بروجردی پنجشنبه‌شب در مراسم چهلمین روز درگذشت حاج علی‌اصغر خادمیان، پدر شهیدان علی و عباس خادمیان و بزرگداشت نام و یاد ۶۰ شهید منطقه مهدیه در مسجد مهدیه بهشهر گفت: حرکت در مسیر ولایت‌فقیه و رهبری، رمز بالندگی ما در همه دوران است.

 وی با بزرگداشت نام و یاد شهدا گفت: شهدا زنده و حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند و باید حرکت در مسیر شهدا و رهبری در دستور کار ما باشد.

بروجردی، بابیان اینکه ملت ایران قبل و بعد از انقلاب دارای تحول فراوان بود؛ یادآور شد: اکنون مشکلات اقتصادی فراوانی داریم و نمی‌شود آن را کتمان کرد و در جنگ اقتصادی با آمریکا هستیم؛ اما ملتی که در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان ایستاد به‌راحتی می‌تواند در برابر این جنگ هم بایستد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ملت ما جانانه در برابر دشمن ایستادند و حتی یک وجب از این خاک به دشمن داده نشد و این یعنی ایستادگی در برابر دشمنان با دستان خالی و باید به این مسئله افتخار کرد.

وی همچنین با اشاره به مقاومت مردم لبنان، فلسطین و غزه با الگوبرداری از جمهوری اسلامی گفت: تعداد قلیل جوانان متدین، موفق شدند در غزه و فلسطین، چهارمین ارتش قدرتمند دنیا را درهم شکنند و این بیانگر ابهت و اقتدار اسلام در قالب حزب‌الله است.

وی افزود: در جنگ‌های مختلف، مقاومت پیروز و رژیم صهیونیستی شکست خورد و علی‌رغم همه کمک‌های آمریکا و امکانات، سیر نزولی‌اش شروع شد و در حال نابودی است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر حضور شهدای مدافع حرم و حججی‌ها نبود؛ سوریه سقوط می‌کرد و جنگ دیگری بر ملت ما تحمیل می‌شد و لذا باید قدردان این شهدا باشیم.

بروجردی در ادامه خاطرنشان کرد: رزمندگان ما در آزادسازی خرمشهر،  نشدنی را شدنی کردند و با همه حلقه‌های ایجادشده، خرمشهر آزاد شد و مردم ما مقاوم‌تر و سخت‌کوش‌تر از افغانستان هستند که شوروی را شکست دادند.

وی با اشاره به جنایت‌های مختلف آمریکا اظهار کرد: آمریکا که مدعی حقوق بشر است تاکنون جنایت‌های مختلفی را مرتکب شده و به جامعه بشریت خیانت کرده است.

بروجردی با تأکید بر پیروی از ولایت‌فقیه افزود: برای ما یک شاخص وجود دارد و آن مقام معظم رهبری است که کلامشان شرعی و قانونی است و بدون تردید این اقدام و در مسیر رهبری بودن؛ عامل اساسی پیروزی انقلاب است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: عامل پیروزی ما در مسیر رهبری بودن است چراکه جانشین امام است و رهبری در بحران‌های مختلف ما را به پیروزی رساندند و اکنون ایران کشوری ارزشمند است و حمایت از رهبری موجب می‌شود به قله‌های رفیع برسیم.

وی گفت: استفاده از امکانات داخلی و تکیه‌بر توان داخلی، ظرفیت بزرگی برای ما است که دشمن نمی‌تواند با این توانمندی‌های ملت، ما را تحریم کند و در دوران مختلف این تحریم در مراحل مختلف به فرصت تبدیل شد.

بروجردی افزود: فرزندان ما در هشت سال دفاع مقدس، جانانه در برابر دشمن ایستادند و حتی یک وجب از این خاک به دشمن داده نشد و در ادامه راه هم باید بدانیم ملتی که روی پای خود بایستد و متکی به توانمندی‌ها و امکانات خود باشد؛ شکست‌ناپذیر است.

انتهای پیام/ب

صحبت های علا ءالدین بروجردی

نظر شما