شناسهٔ خبر: 26250115 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

افتتاح پایگاه قرآنی «نجباء 2» در غرب غزه

گروه بین‌الملل ـ پایگاه آموزش حفظ قرآن «نجباء 2» در غرب شهر غزه افتتاح شد و فعالیت‌های آن به مدت حدود 2 ماه ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

افتتاح پایگاه قرآنی «نجباء 2» در غرب غزه

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری مطبوعات فلسطین(صفا)؛ این پایگاه قرآنی به همت مسجد «عباد الرحمن» در غرب شهر غزه راه‌اندازی شده و قرآن‌آموزان این پایگاه، پس از ارزیابی اولیه و بررسی میزان توانمندی آن‌ها در حفظ قرآن، پذیرفته شده‌اند.

مدیریت مسجد عبادالرحمن با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: 45 قرآن‌آموز در این پایگاه قرآنی حضور دارند که فعالیت‌های آن قبل از نماز صبح آغاز و تا نماز ظهر ادامه دارد و در نوبت بعدازظهر نیز قرآن‌آموزان از نماز عصر تا عشاء به فراگیری حفظ قرآن می‌پردازند.

در این اطلاعیه آمده؛ صابر احمد، رئیس دانشکده دینی «الصحابة» در غزه و ولید عمودی، استاد تفسیر و علوم قرآن دانشگاه اسلامی غزه بر فعالیت‌های این پایگاه قرآنی نظارت دارند و 6 مربی مسلط آموزش حفظ قرآن نیز از دیگر اساتید این دوره 55 روزه هستند.

نخستین دوره پایگاه قرآنی «نجباء» در سال 2007 میلادی برپا شد که در نهایت 20 قرآن‌آموز توانستند در این دوره فشرده حافظ قرآن شوند که تعدادی از آن‌ها در مسابقات محلی قرآن حائز رتبه‌های برتر شده‌اند.

انتهای پیام

نظر شما