شناسهٔ خبر: 26248621 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیشروی‌های گسترده ارتش سوریه و نیروهای متحد آن در السویدا

ارتش سوریه و نیروهای متحد آن در منطقه سویدا پیشروی های زیادی در مقابله با تروریست های تکفيري صهيونيستي داعش داشته‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از رويترز؛ عملیات ارتش سوریه و نیروهای مقاومت، ضد تروریست‌های داعشی از 18 خرداد ماه از سه محور در شمال شرق السویدا در جنوب سوریه آغاز شده است.
استان السویدا در جنوب سوریه قرار دارد و شهر سویدا مرکز آن با دمشق صد کیلومتر فاصله دارد، این استان با شمال اردن هم مرز است. در این عملیات مقادیری از تسلیحات داعش به دست ارتش سوریه افتاد.
گفتنی است گروه های تروریستی که اکثر اعضای آنها وابسته به گروه هاي تروریستی داعش و تحریرالشام هستند، در حومه سویدا واقع در مجاورت منطقه اللجاه و حومه شرقی درعا واقع در جنوب سوریه حضور دارند.
این تروریست ها با شلیک راکت، خمپاره و کاشتن بسته های انفجاری در جاده ها و تیراندازی به سوی خودروهای در حال عبور و نصب کمین به طور مستمر روستاها، شهرک ها و شهرهای همجوار را مورد تعرض قرار می دهند. این حملات تاکنون ده ها شهيد یا زخمی برجا گذاشته است و بسیاری از شهروندان نیز توسط تروریست ها ربوده شده اند.

mp4
<div id="video-display-embed-code_2326217" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2158691/2326217?width=340&height=240"></script></div>

نظر شما