شناسهٔ خبر: 26248487 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرهیختگان آنلاین | لینک خبر

پیش‌بازی‌های روز هشتم جام‌جهانی

مسی معجزه می‌کند؟

باید دید تقابل خط آتش قدرتمند و گران‌قیمت آلبی سلسته در مصاف با خط هافبک طراح و خلاق کروات‌ها به کجا ختم خواهد شد؟ مسی و آرژانتین در جام‌جهانی می‌مانند یا جام با شوک حذف یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال همراه خواهد شد؟

صاحب‌خبر -
به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، رقابت‌های جام‌جهانی فوتبال ٢٠١٨ روسیه، امروز، پنجشنبه با برگزاری سه دیدار دنبال خواهد شد. تیم ملی فوتبال فرانسه از ساعت 16:30به مصاف پرو می‌رود. فرانسوی‌ها در دیدار نخست خود در جام‌جهانی به سختی و با گل دقایق پایانی پل پوگبا از سد استرالیا گذشتند، دیداری که برای تشخیص پنالتی و گل بازی سه بار از تکنولوژی‌های جدید خط دروازه و ویدئوچک استفاده شد.

خروس‌ها که در جمع مدعیان فتح جام‌جهانی روسیه حضور دارند با پیروزی احتمالی برابر پرو تقریبا خیال‌شان از صعود به مرحله حذفی رقابت‌ها آسوده است. پرو با قبول شکست مقابل دانمارک رودرروی فرانسوی‌ها قرار می‌گیرد. پرویی‌ها برای زنده نگه‌داشتن امیدهای‌شان برای صعود چاره‌ای جز امتیازگیری برابر قهرمان جام‌جهانی ٩٨ ندارند.

اما در دیگر دیدار گروه سوم جام، از ساعت 19:30 دوتیم استرالیا و دانمارک به مصاف هم می‌روند. استرالیایی‌ها در بازی اول مقابل فرانسه نمایش جذاب و ایده‌آلی را از خود به جا گذاشتند اما در نهایت شانس هم با فرانسوی‌ها یار بود تا الان خروس‌ها با آرامش خیال بیشتری به ادامه راه امیدوار باشند. کانگروها، تیم شایسته آسیا - اقیانوسیه در دیدار نخست از کیان فوتبال این منطقه به خوبی دفاع کرد.

دانمارک برای پیروزی در این دیدار کار ساده‌ای نخواهد داشت. دانمارکی‌ها در دیدار افتتاحیه خود در جام‌جهانی با یک گل پرو را شکست دادند. همبازیان اشمایکل هم برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها نیاز به کسب امتیاز از کانگروها دارند. در دیگر بازی امروز راس ساعت 22:30 آرژانتین به مصاف کرواسی صدرنشین گروه چهارم بازی‌ها می‌رود. کروات‌ها با کسب برتری مقابل نیجریه در دیدار نخست، شانس بیشتری نسبت به سایر تیم‌های گروه برای صعود به مرحله حذفی تا به اینجای کار دارند.

آلبی سلسته برای پررنگ کردن امیدهایش برای صعود چاره‌ای جز شکست کروات‌ها در دیداری سخت و نفس‌گیر نخواهد داشت. لیونل مسی امروز نیز در نوک پیکان توجهات و البته در صورت ناکامی هجمه‌ها قرار دارد. لیونل مسی امروز نیاز مبرمی به آرامش و البته کمک‌های خط هافبک آرژانتین دارد. باید دید تقابل خط آتش قدرتمند و گران‌قیمت آلبی سلسته در مصاف با خط هافبک طراح و خلاق کروات‌ها به کجا ختم خواهد شد؟ مسی و آرژانتین در جام‌جهانی می‌مانند یا جام با شوک حذف یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال همراه خواهد شد؟

 

* نویسنده : عرفان صفرلو خبرنگار

نظر شما