شناسهٔ خبر: 26248414 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سوداگران مرگ در دام قانون افتادند

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: 3 سوداگر مرگ به همراه 56 کیلو 50 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان بهبهان در دام پلیس افتادند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ سید محمد صالحی، جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به ادامه روند مبارزه جدی با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر و کنترل دقیق خودروهای عبوری در محور "دیلم _ بهبهان" توسط ماموران پلیس شهرستان بهبهان بیان کرد: ماموران موفق شدند یک دستگاه خودروی آریسان حامل مواد مخدر را شناسایی نمایند.

وی با اشاره به انجام بازرسی از خودروی توقیف شده اقفزود: در این بازرسی مقدار 56 کیلو و 50 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط گردید.

سرهنگ صالحی اذعان داشت: در این زمینه ماموران پلیس موفق شدند یک دستگاه خودروی پژو 206 که وظیفه اسکورت محموله مواد مخدر را داشت شناسایی و متوقف نمایند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه در این عملیات 3 سوداگر مرگ دستگیر شدند تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/گ

توقیف محموله موادمخدر در خوزستان

نظر شما