شناسهٔ خبر: 26248228 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ - جاکارتا؛

ترکیب تیم‌ملی تکواندو مردان تکمیل شد

در پایان رقابت‌های مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم‌ملی تکواندو مردان نمایندگان کشورمان برای حضور در این رقابت‌ها مشخص شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از فدراسیون تکواندو، مرحله پایانی مسابقات انتخابی مردان هوگوپوش کشورمان در ۳ وزن ۶۳-، ۸۰- و ۸۰+ کیلوگرم امروز (پنجشنبه – ۳۱ خردادماه) با حضور ۱۱ تکواندوکار در فدراسیون تکواندو برگزار و در پایان نفرات اعزامی به این رقابت ها مشخص و معرفی شدند.

تیم ملی مردان با ترکیب فرزان عاشورزاده (وزن ۵۸- کیلوگرم)، میرهاشم حسینی (وزن ۶۳- کیلوگرم)، امیرمحمد بخشی (وزن ۶۸- کیلوگرم)، مهدی خدابخشی (وزن ۸۰- کیلوگرم) و سعید رجبی (وزن ۸۰+ کیلوگرم) در هجدهمین دوره بازی های آسیایی ۲۰۱۸ به مصاف رقبای خود می رود.

همچنین برای حضور در مرحله دوم مسابقات گرندپری که ۱۹ تا ۲۱ مردادماه در "مسکو" روسیه برگزار می شود؛ آرمین هادی پور در وزن ۵۸- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی در وزن ۶۸- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم معرفی شدند که ممکن است نفرات دیگری با توجه به شرایط در ادامه به این نفرات اضافه شوند.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و حسن فلاحی راد به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ هجدهمین دوره بازی های آسیایی ۲۰۱۸ در بخش تکواندو (پومسه و کیوروگی) از ۲۸ مردادماه تا یکم شهریورماه در "جاکارتا" اندونزی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید؛

۵ مسافر بازی های آسیایی مشخص شدند

سروی: فدراسیون تکواندو نگاه جنسیتی به ورزشکاران ندارد

سروی: تکواندو همیشه آبروی کاروان ایران در رقابت های آسیایی است

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما