شناسهٔ خبر: 26247871 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته ماند

ایلنا : دیوان عالی فیفا رای نهایی درباره محرومیت تیم پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

تیم فوتبال پرسپولیس با رای نهایی فیفا در پرونده ماجرای شکایت باشگاه ریزه اسپور سر انتقال مهدی طارمی نمی‌تواند در بازار نقل و انتقالات تابستانی بازیکنی را به صورت رسمی به اختیار بگیرد و پنجره نقل و انتقالات آنها بسته ماند.

باشگاه ریزه اسپور سال گذشته پرسپولیس را متهم به فریبکاری و استخدام مهدی طارمی پس از عقد قرارداد با این تیم کرده و این شکواییه باعث بسته شدن دو پنجره نقل و انتقالاتی برای پرسپولیس شد؛ طارمی نیز به جز یک محرومیت ۴ ماهه، محکوم به ۸۰۰هزار دلار به باشگاه ریزه اسپور شده بود.

مسئولان باشگاه پرسپولیس با همکاری وزارت ورزش و جوانان و همچنین مذاکره بین حسن روحانی با رجب طیب اردوغان به توافق با باشگاه ترکیه‌ای دست یافتند اما محرومیت نقل و انتقالات پا برجا باقی مانده بود.

پس از اینکه سرخپوشان تهرانی در زمستان گذشته موفق به خرید بازیکن نشدند امیدوار بودند فیفا در حکم ابلاغ شده تخفیفی در نظر بگیرد که با ارسال مدارکی به دادگاه حکمیت ورزش CAS خواستار تجدید نظر در حکم بودند اما اخبار جدید حاکی از آن است که دیوان عالی فیفا با بررسی دوباره پرونده مخالفت کرده و این محرومیت در نقل و انتقالات پیش از آغاز لیگ هجدهم پابرجه خواهد ماند.

با این وجود سرخپوشان ۳ بازیکن کلیدی خود یعنی صادق محرمی، محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده را از دست داده‌اند و از طرفی امید عالیشاه که خدمت سربازی‌اش به پایان رسیده به این تیم اضافه شده است. سرخپوشان نگرانی زیادی بابت از دست دادن کمال کامیابی‌نیا داشتند ولی این بازیکن در نهایت قراردادش را به مدت ۳ فصل تمدید کرد و ماندنی شد. همچنین محمد انصاری هم چند روز پیش قرارداد سه ساله‌ای جدیدی امضا کرد و به غیر از بازیکنان نامبرده شده حمیدرضا گرشاسبی در خرید بازیکن هم موفق عمل کرده و مهدی شیری و مهدی شریفی را به خدمت گرفته است که البته با توجه به بسته ماندن پنجره باید نیم فصل در تیم سابق خود حضور داشته‌ باشند یا نیمکت نشینی قهرمان دو دوره اخیر لیگ برتر را تجربه کنند.

 

نظر شما