شناسهٔ خبر: 26247752 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

سردار سپهر:

دشمن به دنبال تغییر نظام جمهوری اسلامی است

سردار سپهر گفت: دشمن به دنبال تغییر و سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران است و تنها را مقابله با این حیله عمل به فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری و ایستادگی در برابر استکبار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان سردار محمدحسین سپهر جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان که در سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امروز پس از 40 سال ایستادگی و تحمل مشکلات آماده می شویم تا وارد مرحله مهمی از تاریخ که جامعه و تمدن اسلامی را می سازد شویم.

وی با اشاره به پیروزی جبهه اسلام در دفاع مقدس بیان کرد: از آن جایی که رزمندگان ما برای جهاد در راه خدا و برپایی حکومت اسلامی در جهان وارد عرصه شدند پیروزی نصیب ما شد.

جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین افزود: ان شاءالله به وسیله این نیروهای مقتدر و رهبری مقام معظم رهبری بزودی با شکست دشمن در مسجدالاقصی نماز خواهیم خواند.

وی به دشمنی های استکبار علیه نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: هر یک از فتنه‌های 40 سال گذشته هر کدام را می توان انفجار نور نامید چرا که در هم شکستن طاغوت و نابودی دشمنان نتیجه اش درخشش نور در جهان می باشد.

سردار سپهر پیروزی انقلاب را انفجار نور نامید و تصریح کرد: وجود نور به معنای حضور خداوند است و در مکانی که خداوند وجود دارد پیروزی نیز همراه اراده الهی و شکست هم همراه دشمن خواهد بود.

وی شکست های عربستان در منطقه را نشانه قدرت اسلام دانست و گفت: هیچ کس باور نمی‌کرد عربستان که حمایت استکبار جهانی و کشورهای خائن عربی را به همراه دارد در جنگ با مردم مستضعف یمن متحمل شکست شود.

سردار سپهر خاطر نشان کرد: اگر عربستان انتظار چنین نتیجه‌ای را داشت هیچ گاه دست به حمله نمی‌زند  و این اشتباه راهبردی را مرتکب نمی شد.

جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین افزود: این که این کشور وابسته به صهیونیست جهانی است و به امید پیروزی در جنگ با آنها هم پیمان شده است نشان از حماقت دشمنان اسلام دارد.

وی در پایان تاکید کرد: دشمن به دنبال تغییر و سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران است و تنها را مقابله با این حیله عمل به فرامین و رهنمود های مقام معظم رهبری و ایستادگی در برابر استکبار است./۹۷۹/پ۲۰۳/ب۱

نظر شما