شناسهٔ خبر: 26247484 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس:

بالغ بر 150 میلیون تومان برای خرید تجهیزات پزشکی در اربعین حسینی هزینه شده است

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس با بیان این مطلب که اربعین بقا اسلام و نظام جمهوری اسلامی است اظهار کرد: در سال گذشته بالغ بر 150 میلیون تومان برای خرید و تجهیزات پزشکی در آیین پیاده روی اربعین حسینی هزینه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ "فرهاد شیبک" معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس در جلسه پشتیبانی موکب حضرت یحیی ابن زید (ع) گفت: امسال دومین سال است که موکب حضرت یحیی ابن زید( ع) به صورت مستقل در کربلای معلی خدمات دهی می کند و سال گذشته در نخستین تجربه از استقلال موکب، توانستیم خدمات خوبی را ارائه دهیم.

وی افزود: در سال گذشته این موکب با همکاری شبکه بهداشت و درمان، 150 میلیون تومان برای خرید و تجهیزات پزشکی چون پایه سرم، ساکشن، دستگاه نوار قلب، دستگاه شوک، دستگاه و کیف اخیا برای ویزیت و درمان زائرین پیاده روی اربعین هزینه کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: اربعین بقا اسلام و نظام جمهوری اسلامی است و باید در بسط و گسترش این فرهنگ که آثار تربیتی فراوانی دارد، تلاش کنیم.

"شیبک" یادآور شد: اقتدار مسلمانان و خنثی کننده اسلام نماها و به طور قطع پیچیده شدن داعش در منطقه از آثار اربعین و پیاده روی اربعین است.

وی در پایان تاکید کرد: در کنار کمیته های تشکیل شده موکب حضرت یحیی ابن زید( ع)، بنا داریم در سال جاری کمیته اهل سنت را تشکیل داده و از این ظرفیت خوب نیز در جهت مشارکت های مردمی برای این موکب بهره ببریم.

انتهای پیام/

نظر شما