شناسهٔ خبر: 26247142 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

اکبریان در گفت‌و‌گو با فارس:

از ابتدا با الحاق به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم مخالف بودیم

رئیس کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه از همان اول هم با الحاق به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم مخالف بودیم گفت: الحاق به اینگونه کنوانسیون‌ها دست ما را در ارتباط با تعریف از تروریسم و موضوع برخورد با آن در مقابل دشمنانمان خواهد بست.

صاحب‌خبر -

عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در محلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به لایحه دولت برای الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم گفت: من از همان ابتدا با الحاق به این کنوانسیون مخالف بودم و آن را به صلاح کشور نمی‌دانستم.
وی افزود: ما باید در ارتباط با موضوع مبارزه و مقابله با تروریسم طبق تعاریف خودمان و آرمانهای انقلاب عمل کنیم و در این خصوص استقلال داشته باشیم و مستقل عمل کنیم.
رئیس کمیسیون صنایع مجلس اظهار داشت: این کنوانسیونها که در واقع تحت نظر و استیلای استکبار جهانی هستند تعاریف متفاوتی را از تروریسم و گروه‌های تروریستی ارائه می‌کنند و ما با تصویب و الحاق به این گونه کنوانسیونها دست خودمان را در مقابل آنها می‌بندیم و در صورت الحاق باید طبق خواسته آنها در این باره عمل کنیم.
اکبریان خاطرنشان کرد: این گونه کنوانسیونها گروه‌های انقلابی و جهادی و آزادیبخش را که در قانون اساسی ما بر حمایت از آنها تأکید شده تروریست می‌دانند و در مقابل از دید آنها گروه‌هایی همچون منافقین که دستشان به خون هزاران نفر از شهروندان ما آلوده است را تروریست نمی‌دانند.
انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما