شناسهٔ خبر: 26246696 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آرژانتین صفر - کرواسی 3/مسی و یارانش با تحقیر مقابل کروات ها در آستانه حذف قرار گرفتند +فیلم

تیم‌های ملی فوتبال آرژانیتن و کرواسی در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ امروز از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم رفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم‌های ملی فوتبال آرژانیتن و کرواسی در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ امروز از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم رفتند.

تیم ملی آرژانتین:

  • کابایرو، اوتامندی، مرکادو، تالیافیکو، ادواردو سالویو، پرز، ماسکرانو، آکونا، مزا، مسی، آگوئرو

گزارش لحظه به لحظه/ آرژانیتن صفر - کرواسی صفر

تیم ملی کرواسی:

  • سوباسیچ، ورسالیکو، لوورن، ویدا، استرینیچ، راکیتیچ، بروزوویچ، مودریچ، پرشیچ، ربیچ، مانژوکیچ

گزارش لحظه به لحظه/ آرژانیتن صفر - کرواسی صفر

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

بازی را کرواسی بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی آرژانتین را تحت فشار قرار داد . شوت پرشیچ در دقیقه چهار با عکس العمل کابایرو همراه شد و توپ به کرنر رفت تا نخستین موقعیت جدی روی دروازه آلبی سلسته رخ دهد.

پس از فشار دقایق ابتدایی کرواسی و از دقیقه 10 به بعد آرژانتینی ها جلو کشیدند و نبض بازی را در اختیار گرفتند. پاس چیپ ماسکرانو درون محوطه جریمه برای مسی، نخستین موقعین خطرناک شاگردان سمپائولی بود که البته مسی به این توپ نرسید و دروازه بان کرواسی صاحب توپ شد.

ضدحمله آرژانتین در دقیقه 26 روی حرکت تک نفره آگوئرو درون محوطه کرواسی را مدافعان این تیم توپ ارسالی آگوئرو را به کرنر فرستادند.

گزارش لحظه به لحظه/ آرژانیتن صفر - کرواسی صفر

با گذشت نیمی از نیمه نخست مسابقه ، آرژانتین 57 درصد  و کرواسی 43 مالکیت توپ را در اختیار داشتند.

بهترین فرصت گلزنی برای آرژانتین در دقیقه 30 ایجاد شد که آگوئرو از غفلت و تعارف دروازه بان و مدافع کرواسی استفاده کرد و توپ را به بیرون برای پرز فرستاد اما هافبک آرژانتین نتوانست دروازه خالی کرواسی را باز کند و توپ را به کنار دروازه فرستاد.

در دقیقه 32 کرواسی و ماریو مانژکویچ فرصتی عالی برای گلزنی از دست دادند. سانتر ورسالیکو از جناح راست روی سر مانژوکیچ در منطقه شش قدم محوطه جریمه آرژانتین فرود آمد اما ضربه سر شیرجه ای مانژوکیچ به کنار دروازه رفت.

گزارش لحظه به لحظه/ آرژانتین صفر - کرواسی صفر

بازی در دقایق پایانی نیمه دوم باز هم آرام و با مالکیت آرژانتین دنبال شد اما این تیم نیز توان نزدیک شدن به دروازه کرواسی را نداشت و بازی کسل کننده ای را در این دقایق از سوی هر دو تیم شاهد بودیم.

آخرین موقعیت نیمه نخست را نیز ربیچ از کرواسی از دست داد و شوت او از پشت محوطه جریمه آرژانتین با اختلاف به بیرون رفت.

نیمه نخست این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

گزارش لحظه به لحظه/ آرژانتین صفر - کرواسی صفر

بیشتر بخوانید:

فرانسه یک - پرو صفر /شاگردان دشان حکم به حذف پرو دادند +فیلم

ترکیب تیم‌های فرانسه - پرو در جام جهانی ۲۰۱۸

نیمه دوم نیز همچون اواخر نیمه نخست آرام آغاز شد و هر دو تیم که از بخت های اصلی صعود از این گروه حساب می شوند بازی را محتاط دنبال کردند.

در دقیقه 54 کرواسی به گل نخست رسید. پاس به عقب مدافع آرژانتین برای دروازه بانشان کابایرو، با اشتباه عجیب این دروازه بان همراه شد و کابایرو توپ را به آنته ربیچ مهاجم کرواسی پاس داد و این بازیکن با شوتی سرضرب و محکم دروازه آرژانتین را باز کرد.

گزارش لحظه به لحظه/ آرژانتین صفر - کرواسی صفر

گزارش لحظه به لحظه/ آرژانتین صفر - کرواسی صفر

پس از دریافت گل خورخه سمپائولی دو تعویض انجام داد و هیگواین و پاوون را به جای آگوئرو و سالویو به بازی فرستاد تا از شگست تیمش جلوگیری کند.

در دقیقه 63 هیگواین در محوطه جریمه کرواسی صاحب توپ شد و پاس به بیرون وی جلو دروازه حریف به مسی رسید و ستاره آرژانتین نتوانست دروازه را باز کند.

مانژوکیچ در دقیقه 65 یک فرصت خوب دیگر برای کرواسی از دست داد تا آرژانتین همچنان در بازی بماند.

در دقیقه 68 بازی نیز پائولو دیبالا به بازی آمد تا آرژانتین تا این دقیقه هر سه تعویض خود را کرده باشد.

در دقیقه 71 ضربه پائولو دیبالا از گوشه محوطه جریمه کرواسی با اختلاف به کنار دروازه این تیم رفت.

در دقیقه 80 کرواسی به گل دوم رسید. شوت زیبای لوکا مودریچ کاپیتان کروات ها به گوشه دروازه کابایرو رفت و بازی دو بر صفر شد.

گزارش لحظه به لحظه/ آرژانتین صفر - کرواسی 2

در دقیقه 86 کرواسی می توانست شکست آرژانتین را سنگین تر کند و به گل سوم برسد اما ضربه آزاد راکیتیچ به تیر دروازه آرژانتین برخورد کند تا آلبی سلسته در این بازی تحقیر نشود.

در دقیقه 90 کرواسی گل سوم را هم زد. ضدحمله بازیکنان کرواسی با حرکت خوب راکیتیچ با شوت این بازیکن همراه شد اما کابایرو این شوت را برگشت داد و در برگشت توپ به کواچیچ رسید و او دوباره راکیتیچ را صاحب توپ کرد و او دروازه را به راحتی باز کرد.

گزارش لحظه به لحظه/ آرژانتین صفر - کرواسی 3

در نهایت این دیدار با پیروزی سه بر صفر کرواسی به پایان رسید و این تیم با دو پیروزی پیاپی و شش امتیاز صعودش را قطعی کرد. یاران مسی نیز با تحقیر در این بازی یک امتیازی ماندند و در آستانه حذف از رقابتهای جام جهانی قرار گرفتند.

 

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6572080/8191601?width=400&height=300"></script></div>

 

انتهای پیام/

پیروزی کرواسی مقابل آرژانتین در جام جهانی

نظر شما