شناسهٔ خبر: 26246642 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

هدف قرار گرفتن آخرین مراکز تروریستی در بادیه سوریه

ارتش سوریه با هدف قرار دادن آخرین مراکز تجمع تروریست‌های داعش در حومه دمشق، حمص و دیرالزور بیش از ۴۵۰۰ کیلومتر از اراضی بادیه سوریه را آزاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  به نقل از سانا، ارتش سوریه در عملیاتی گسترده، مراکز تجمع تروریست های داعش را در حومه دمشق، حمص و دیرالزور هدف قرارداد و ضمن به هلاکت رساندن تروریست های داعش، تسلیحات آنان را نیز منهدم ساخت.

ارتش سوریه با هدف قراردادن تروریست ها در روستا ها، بلندی ها و مراکز مسکونی حومه جنوبی دمشق به سمت بادیه بیش از ۸۵۰ کیلومتر از این مناطق را آزاد کرد.

در شرق تدمر نیز نیرو های سوری عملیاتی گسترده انجام دادند و مناطق بسیاری را آزاد کردند و تسلیحات تروریست ها را منهدم ساختند تا جایی که مساحتی بالغ بر ۲۵۰۰ کیلومتر که به مرز با عراق می رسد را امن ساختند.

نیرو های ارتش سوریه در این عملیات ها چندین تونل و مخفیگاه تروریست های داعش را در بادیه کشف کردند که در آن ها علاوه بر مواد غذایی، مقادیری داروی تولید شده در عربستان سعودی نیز وجود داشت.

حضور نیرو های آمریکایی در مرز سوریه و عراق بدون موافقت دولت سوریه عامل حمایت تسلیحاتی و لجستیکی از تروریست های داعشی باقی مانده در این مناطق شده است. این مسئله در ماه های گذشته عامل آغاز حملات مجدد تروریست ها به مراکز نظامی در بادیه سوریه شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما