شناسهٔ خبر: 26245423 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

فرمانده انتظامی غرب استان تهران:

امنیت موجب رشد و رونق فعالیت های اقتصادی در جامعه می شود

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: امنیت موجب رشد و رونق فعالیت های اقتصادی می شود و حاصل آن نیز آبادانی کشور را فراهم می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سردار "محسن خانچرلی" در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی استان، مهم ترین مأموریت نیروی انتظامی را ایجاد امنیت برای مردم در جامعه دانست و گفت: باید تلاش کنیم در حوزه امنیت ریشه ها و علت ها را پیدا کنیم و به جای مقابله با معلول ها به پیشگیری و پیش بینی پیامدها بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه حضور و احساس مسئولیت همه ادارات در امنیت جامعه مؤثر است، اظهار داشت: تک تک شهروندان در مطالبه امنیت وظایفی برعهده دارند و امنیت پایدار در گرو مشارکت مستمر مردم در این راه است و پلیس به تنهایی پاسخگوی امنیت نیست و همه در این مسئولیت مهم سهیم هستیم .

محسن خانچرلی امنیت را بسترساز توسعه اقتصادی در جامعه دانست و اظهار داشت: امنیت اقتصادی، زمینه را برای رشد سرمایه‌گذاران و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی فراهم می‌کند.

وی امنیت را زیر ساخت مهم دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی و دستیابی به توسعه اقتصادی دانست و تصریح کرد: امنیت موجب رشد و رونق فعالیت های اقتصادی می شود و حاصل آن نیز آبادانی کشور را فراهم می کند.

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه یکی از ماموریت های ویژه پلیس، برقراری امنیت برای شهروندان است خاطرنشان کرد: وجود امنیت و عدالت موجب می شود تا تمام امکانات به طور یکسان در جامعه توزیع و همه از امکانات و فرصت ها به صورت یکسان برخوردار شوند.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما