شناسهٔ خبر: 26245306 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

جزئیات مرگ کودک خرمشهری در بیمارستان

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: در مرگ کودک خرمشهری هیچ قصور پزشکی در بیمارستان نشده است.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :
فرشید بهشتی اظهار کرد: از صمیم قلب به خانواده کودک تازه درگذشته خرمشهری تسلیت می‌گوییم و امیدوارم خداوند به بازماندگان این عزیز صبر عنایت کند.

وی با تاکید بر این مهم که در مرگ کودک یاد شده هیچگونه قصور پزشکی در بیمارستان رخ نداده است، افزود: این کودک قبل از مراجعه به بیمارستان 3 بار به مطب پزشکان بخش خصوصی مراجعه داشته که بار آخر به علت بد حال بودن، شوک ناشی از کم‌آبی شدید بدن و کاهش سطح هوشیاری و اختلال تنفسی توسط پزشک، به بیمارستان ولیعصر(عج) ارجاع داده شده و تلفنی نیز بد‌حالی بیمار را به اطلاع رئیس بیمارستان می‌رسانند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر بیان کرد: بعد از مراجعه بیمار به اورژانس، وی بلافاصله به اتاق احیا فرستاده شده و با وجود اینکه به‌ علت شوک شدید، رگ‌های محیطی مشخص نبود، اقدامات درمانی به سرعت شروع می‌شود که در این هنگام به علت اسیدوز شدید و پتاسیم خون بالا با وجود تلاش زیاد کادر درمانی، بیمار فوت می‌شود.

به گزارش فارس و به نقل از دانشگاه علوم پزشکی آبادان، وی با اشاره به انتشار برخی مطالب کذب در روزهای اخیر در فضاهای مجازی در خصوص فوت کودک یاد شده، عنوان کرد: با وجود ارائه خدمات درمانی مناسب به شهروندان عزیز خرمشهری مطرح کردن مطالبی که خلاف صحت است جز دلسردی کادر درمان بیمارستان نتیجه‌ای را در بر نخواهد داشت.


نظر شما