شناسهٔ خبر: 26244615 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

انصارالله: ارتش و کمیته‌های مردمی معجزه آفرینی می‌کنند

سخنگوی جنبش انصار الله یمن امروز پنجشنبه با اشاره به حرکت ائتلاف متجاوز سعودی به سمت خودکشی گروهی در جبهه ساحل غربی یمن تاکید کرد که نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در این جبهه معجزه آفرینی می‌کنند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری تسنیم: به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصار الله یمن گفت: هیچ قدرتی در روی کره زمین نمی‌تواند حق ملت یمن در دفاع از خود را از آن‌ها بگیرد، زیرا ملت یمن، ملتی با عزت و کرامت است.

وی تصریح کرد: موضع ملت یمن مقابله با تجاوزگری با ایمان به این مسئله است که دفاع از خود، حقی مقدس و تضمین شده از نظر شرعی و قانونی است.

عبدالسلام گفت: تشدید تجاوزگری در ساحل غربی یمن باعث افزایش همبستگی استان‌ها ما اهالی تهامه (استان الحدیده) شده است.

وی مبارزه و دستاورد‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در نبرد ساحل غربی را نظیر معجزه توصیف کرد و گفت: اقدام دشمن در ورود به نبرد ساحل غربی نشانه‌ای از حرکت آن‌ها به سمت خودکشی گروهی است.

وی تاکید کرد: شهدا جان خود را فدا کردند تا یمن با یاری خداوند و عزت ملتش و قدرت ارتش و کمیته‌های مردمی آن عزیز باقی بماند.

عبدالسلام گفت: ما معتقدیم که تاسیس یک حکومت برخوردار از حاکمیت واقعی از واجب‌ترین امور در راستای وفاداری به شهدا است.

وی افزود: این حکومت را باید همه یمنی‌های آزاده و وفادار برپا کننند و در آن انحصار برای کسی به زیادی دیگری وجود ندارد.

سخنگوی جنبش انصار الله یمن گفت: یمن نیازمند حکومتی در داخل است که به شهروندانش با رویکرد‌ها و گرایش‌های مختلف احترام گذاشته و در مسیر خدمت به آن‌ها و پاسداری از منافع آن‌ها شبانه روز کار کند.

وی افزود: یمن نیاز مبرم به حکومتی قوی دارد که از حاکمیت خود دفاع کند و روابط خود را با دوستی و احترام متقابل گسترش دهد.

نظر شما