شناسهٔ خبر: 26244528 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

همدان|سردار سپهر: اگر ‌صاحب اقتدار نبودیم باید تسلیم گزینه‌های استکبار می‌شدیم

R41405/P1377/S6,75/CT11

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد درگیری‌های قومی و صنفی در کشور است، گفت: اگر ‌صاحب اقتدار نبودیم باید تسلیم گزینه‌های استکبار می‌شدیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سردار محمدحسین سپهر عصر امروز در 24 مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت همدان بابیان اینکه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا از شعایر اسلامی است اظهار داشت: چهل سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد یعنی چهل سال مقاومت، ایستادگی، تلاش و‌ تحمل سختی‌ها برای عبور از پیچ تاریخی که رهبری فرمودند.

وی با اشاره به اینکه امروز آماده می‌شویم تا وارد عرصه‌های ساخت جامعه اسلامی، دولت اسلامی و در نهایت تمدن اسلامی شویم بیان کرد: خیلی‌ها باور نمی‌کردند که هنگام هشت سال جنگ تحمیلی در یک جنگ نامتقارن و غیره راه کربلا باز شود  و این در حالی بود که امام(ره) فرمود انقلاب ما انفجار نور بود و یا اینکه جنگ ما یک نعمت الهی است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه امروز نیز انقلاب ما انفجار نور است عنوان کرد: در جایی که نور وجود دارد خدا وجود دارد و در جایی که خدا وجود دارد پیروزی نیز وجود دارد به همین دلیل نیز دشمن مغلوب اراده‌های ایمانی خواهد بود.

وی بابیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب ما در مسجدالاقصی نماز خواهیم خواند و حکومت اسلامی را در جهان تشکیل می‌دهیم، ابراز کرد: به فرموده امام (ره) ما پرچم این حکومت را به صاحب اصلی‌اش تحویل می‌دهیم پس بدانید تحقق این هدف دور نیست.

سپهر با تشریح فتنه‌هایی که در40 سال گذشته علیه انقلاب اسلامی از سوی دشمنان شکل‌گرفته و اجراشده است افزود: بیش از سه قرن بود که دولت‌های دنیا با معنویت مبارزه می‌کرد اما در پایان قرن بیستم یک عالم دینی این معادله را شکست و نور تلاءلو پیدا کرد.

وی با اعلام اینکه کسی باور نمی‌کرد انقلابی بتواند با کودتای نظامی متعدد به مسیر خود ادامه دهد و این در حالی است که ما حدود 5 کودتا را پشت سر گذاشته‌ایم مطرح کرد: ما در طول این مدت 17 هزار شهید از اقشارمردم را تقدیم اسلام کردیم و غائله‌های عمومی، مذهبی، فتنه‌های دولت موقت، بنی‌صدر و غیره را پشت سر گذاشتیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: اگرچه تمامی این فتنه‌ها را دشمنان در طول این سال‌ها بر ما تحمیل کردند اما همین فتنه برای ما انفجار نور بود چراکه سبب شد انقلاب  ما جراحی‌شده و پیش رود.

وی بابیان اینکه دشمنان جنگ را بر ما تحمیل کردند اما این واقعه عرصه ساخت امت اسلامی برای تداوم حرکت تمدنی اسلامی شد گفت: این عرصه تبدیل به فضایی برای تربیت نسل‌های جهادی شد، عرصه‌ای که امروز نیز از برکات و گنجینه‌های آن بهره می‌بریم .

سپهر با اشاره به اینکه آزادی خرمشهر  و تمام پیروزی‌های ما که پس‌ازاین واقعه رخ داد انفجار نور بود ابراز کرد: پذیرش قطعنامه که امام(ره) درباره آن فرمودند" جام زهر می‌نوشم" اگرچه به‌ظاهر یک جراحی، ناراحتی و غم بزرگ بود اما خدا به واسطه معامله امام مسلمین باخدا برای حفظ حکومت اسلامی، راه کربلا را برای ما باز کرد.

وی با تشریح دیگر توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی از تحریم‌های اقتصادی تا به راه انداختن جنگ تمدنی غرب علیه تمدن اسلامی عنوان کرد: جنگ تمدنی غرب سبب نابودی صدام شده و زمینه برای تشکیل حکومت شیعه در عراق فراهم شود.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین بابیان اینکه حمله اسراییل غاصب به هسته‌های مقاومت، سبب شکل‌گیری هسته‌های مقاومت مردمی  در جای‌جای جهان شد افزود: هسته مقاومتی که توسط شهید همدانی در سوریه شکل گرفت توانست پشت 82کشور غربی، عربی و عبری را بلرزاند.

وی با اعلام اینکه دشمنان به دلیل ناکامی در دیگر نقشه‌های خود تلاش کردند مسلمانان را به جان هم بیندازند ابراز کرد:چه کسی باور می‌کند که کشوری مانند عربستان با آن همه امکانات و حمایت دنیای استکبار به مردم دست خالی و بدون امکانات یمن حمله کند  اما با  مقاومت مردم این کشور روبه‌رو شود.

سپهر تصریح کرد:اگر آن‌ها می‌دانستند که مقاومت مردم یمن بیش از یک ماه طول می‌کشد  دست به چنین حماقتی نمی‌زدند اما ازآنجاکه خداوند دشمنان ما را احمق آفریده است امروز  انصار الله یمن به بزرگ‌ترین چالش دنیای استکبار روبه‌رو شده که راه مقابله‌ای با آن ندارند.

وی با تشریح  اینکه  اگرچه فتنه‌های رخ‌داده در سال‌های 78،88و96 برای ما زیان‌بار بود اما برای ما فرصتی ایجاد کرد تا مشکلات خود را جراحی و برطرف کنیم تأکید کرد: خداوند وعده کرده است که اگر ما برای خدا حرکت کنیم راه‌های پیروزی را پیش روی ما می‌گذارد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین بابیان اینکه برجام نیز برای ما انفجار نور می‌شود  افزود: درست است که بسیاری از افراد به وظایف خود به درستی عمل نکردند اما بدانید این تنگی و سختی‌هایی که برای ما ایجاد کردن سبب می‌شود خداوند راه‌های پیروزی را پیش روی ما قرار دهد.

وی با تأکید بر اینکه اگرچه برخی افراد در کشور تولید ناامیدی می‌کنند اما ما چند برابر آن نقطه قوت در کشور داریم تصریح کرد: جنگ ترکیبی دشمن علیه ما، نشان‌دهنده ضعف آن‌ها و قدرت ما است.

سپهر با اشاره به سخنان تئوریسین‌ها و صاحب‌نظران مطرح غربی پیرامون قدرت نظام جمهوری  اسلامی عنوان کرد: اگر امروز ما صاحب اقتدار نبودیم، تسلیم گزینه‌های استکبار می‌شدیم.

وی با اعلام اینکه دشمنان، خدای ما را باور دارند اما برخی مسئولان ما در کشور به خدا، امام (ره)، ولایت‌فقیه، شهدا و ایثارگران  باور ندارند تأکید کرد: این موضوع یکی از بزرگ‌ترین ضعف‌های ما در کشور است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: مهم‌ترین راهبردی که امروز دشمن دنبال می‌کند مباحث فرهنگی است ابراز کرد: صاحب‌نظران غربی معتقدند "آنچه جمهوری اسلامی را تسلیم می‌کند تغییر باورها و اذهان افراد است"  به همین زیر موضوع تهاجم فرهنگی را دنبال می‌کنند.

وی خطاب به پیشکسوتان جهاد و شهادت همدان مطرح کرد: اگر  امروز فرمانده گردان‌های نظامی نیستید باید فرمانده لشکرهای فرهنگی باشید چراکه، این مسیر دشمن برای ضربه زدن به ما است.

سپهر با تشریح راهکار دشمن برای به خدمت گرفتن افرادی باسابقه انقلابی در کشور که امام(ره) را قبول دارد و تحقق استحاله نظام از درون، تصریح کرد: امروز مشکل ما وجود افراد بی بصیرت در کشور است.

وی بابیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد درگیری‌های قومی، صنفی و غیره در کشور است ابراز کرد: امروز جز ایستادگی در برابر آمریکا راهی برای حفظ انقلاب اسلامی نداریم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروز باید برای یاری‌رساندن به رهبر انقلاب همانند عمار بصیرت داشته و مانند مالک اشتر استقامت بورزیم.

 انتهای پیام/ش

نظر شما