شناسهٔ خبر: 26244404 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

آیت الله علوی گرگانی در دیدار رییس رسانه ملی:

اگر وحدت و انسجام داشته باشیم دشمن هیچ کاری نمی تواند انجام دهد

آیت الله علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید با اشاره به دشمنی های اخیر آمریکا و هم پیمانان آن گفت:اگر همه در کنار هم ، وحدت و انسجام داشته باشیم دشمن هیچ کاری نمی تواند انجام دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه دشمنی آمریکا و رژیم صهیونیستی و دیگر هم پیمانان آنها تمامی نداشته و ندارد تصریح کرد:آنها هرآنچه در چنته داشته اند رو کرده اند و بیش از این زورشان نمی رسد و ما باید با انسجام و همدلی مقاومت کنیم.

وی خواستار توجه ویژه و بیش از پیش رسانه ملی به شعائر اسلامی شد و افزود:صدا و سیما به عنوان یک دانشگاه عمومی باید تقویت ولایت فقیه را در اولویت کاری خود قرار دهد.

آیت الله علوی گرگانی برخی انتقادات و نظرات مراجع و علما درباره برنامه های صدا و سیما را مشفقانه و برای کمک به مدیریت رسانه ملی دانست و افزود :ما صدا و سیما و مدیریت آن را آگاه به مسائل روز و حساس به مسائل دینی و شرعی می دانیم و امیدواریم همواره به حدود شرعی و اخلاقی توجه ویژه داشته باشد.

وی همچنین برخی نقطه نظرات خود درباره بعضی برنامه های صدا و سیما را خطاب به رییس رسانه ملی بیان کرد.

در این دیدار دکتر علی عسکری هم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های رسانه ملی گفت :ما در یک جنگ نابرابر رسانه ای قرار داریم و با تمام توان تلاش می کنیم از دین، انقلاب و فرهنگ و هویت خود دفاع کنیم.

رییس رسانه ملی از آیت الله علوی گرگانی درخواست کرد برای موفقیت همکاران صدا و سیما دعا کنند

نظر شما