شناسهٔ خبر: 26244286 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس تعزیرات حکومتی شاهرود:

۴۱ پرونده قاچاق کالا و ارز در شاهرود رسیدگی شد

شاهرود - رئیس تعزیرات حکومتی شاهرود از رسیدگی به ۴۱ پرونده قاچاق کالا و ارز طی سه ماه اول سال ۹۷ در این شهرستان خبر داد و گفت: در مدت مشابه سال قبل ۲۱ پرونده، مورد رسیدگی واقع‌شده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسین سعدالدین بعدازظهر پنج‌شنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه در دادگستری شاهرود، ضمن اشاره به شعار سال که بر ضرورت حمایت از کالای ایرانی تأکید می‌کند، بیان کرد: در سه ماه اول سال ۹۷ به ۴۱ فقره مربوط به قاچاق کالا رسیدگی شد که با محکومیت‌هایی چهار میلیارد و ۴۶۸ میلیارد ریال همراه بود، این در حالی است که در سال گذشته تنها به ۲۱ فقره پرونده رسیدگی شده بود که این نشان‌دهنده عزم ما برای تحقق شعار سال است.

وی افزود: در سه‌ماهه اول سال جاری، درمجموع از ۴۶۷ فقره واردشده، به ۴۶۳ پرونده رسیدگی شده و محکومیت حاصله پنج میلیارد و ۸۲ میلیون ریال بوده است.

ورود ۱۳۷۵ پرونده به تعزیرات شاهرود

رئیس تعزیرات حکومتی شاهرود در ادامه با ارائه آماری مربوط به سال ۹۶ گفت: در این سال  تعداد پرونده وارده به تعزیرات حکومتی، هزار و ۳۷۵ فقره پرونده بوده که هزار و ۳۷۴ تا مورد رسیدگی قرارگرفته و محکومیت ۱۷ میلیارد و ۶۷۸ میلیون ریالی نتیجه این رسیدگی‌هاست.

سعد الدین در پایان به دو اولویت کاری مهم سازمان خود در سال جاری پرداخت و گفت: فرهنگ سازی و آموزش متصدیان واحدهای صنفی و صنعتی در موضوع قوانین مرتبط، به منظور پیشگیری از تخلفاتی که در نتیجه جهل به قانون صورت می گیرند و آموزش ضابطین به منظور نظارت دقیق و کشف به موقع تخلف دو رویکرد مهم ما در سال جاری است.

نظر شما