شناسهٔ خبر: 26244048 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ظهر پنجشنبه؛

وزیر کشور از مرزهای زمینی و دریایی گلستان بازدید کرد

گنبدکاووس- وزیر کشور به همراه استاندار گلستان از خط مرز زمینی و دریایی در استان گلستان بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در دومین روز سفر خود به استان گلستان به همراهی استاندار گلستان از مرزهای زمینی و دریایی گلستان بازدید کرد.

خط مرز دریایی در شهرستان گمیشان، پاسگاه مختومقلی در میله مرزی ۱۴۵ شهرستان گمیشان، پاسگاه سنگر تپه (ایستگاه ورودی گاز ترکمنستان و ایران)، دروازه مرز زمینی و ریلی، پاسگاه دانشمند و گروهان مرزی داشلی‌برون، بازارچه اینچه برون و پاسگاه پل، بازدید از محل تقسیم آب مشترک ایران و ترکمنستان از جمله برنامه های بازدید وزیر کشور در استان گلستان است.

وزیر کشور در ادامه بازدید خود از مناطق مرزی گلستان، (پل چات) در حوزه نوار مرزی شهرستان گنبدکاووس را افتتاح کرد.

عبدالرضا رحمانی فضلی در جریان بازدید از مرزهای گلستان اظهار کرد: طرح جامع اقتصادی مرزنشینان با هدف رونق تولید، اشتغال و رفاه بیشتر در دولت تصویب شده است.

وی همچنین از نقطه صفر مرزی بازدید و نحوه چگونگی خدمات‌رسانی به رانندگان، مسافران و شرکت‌های حمل و نقل بین‌الملل و آمار تردد را بررسی و سپس در جلسه‌ای با حضور استاندار گلستان، معاونان استانداری گلستان و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان گلستان، شهردار، بخشدار و امام جمعه منطقه مرزی اینچه برون شرکت کرد.

در این جلسه مسئولان استانی و مراوه تپه ضمن بیان درخواست‌ها و مشکلات منطقه مرزی اینچه‌برون، از آزادی رانندگان و هموطنان زندانی در کشور ترکمنستان با پیگیری‌های دولت قدردانی کردند.

نظر شما