شناسهٔ خبر: 26243864 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم:

بهره گیری از توان نمازخانه های بین راهی برای ترویج نماز اول وقت

خبرگزاری شبستان: مدیر ستاد اقامه نماز استان قم عنوان داشت: یکی از ظرفیت های فعالیت، بهره گیری از نمازخانه های بین راهی است که جلسات مستمری در آنجا نیز برگزار شده تا بتوانیم مشکلات آنها را نیز برطرف کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، محمد خامه یار ظهر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز استان قم گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته راه اندازی نمازخانه ها در استان بود که فضاهای خوبی برای این منظور و در راستای اقامه نماز جماعت احداث شد.

وی عنوان داشت: یکی از ظرفیت های فعالیت، بهره گیری از نمازخانه های بین راهی است که جلسات مستمری در آنجا نیز برگزار شده تا بتوانیم مشکلات آنها را نیز برطرف کنیم.

خامه یار عنوان داشت: در بقاع متبرکه امامزادگان نیز برگزاری نماز جماعت به صورت مستمر ادامه دارد و مردم حضوری پررنگ در این زمینه دارند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم گفت: یکی از فضاهایی که بر روی آن تمرکز کردیم، زندان ها بود که روحانیون اعزام شدند و در ماه مبارک رمضان 50 روحانی در زندان ‌های استان حضور داشتند و روزانه 30 نماز جماعت در این زندان ‌ها برگزار می ‌شود.

وی گفت: برگزاری نماز ظهر عاشورا یکی از فرهنگسازی هایی بوده که انجام شد و با استقبال گسترده مردم نیز مواجه است و در بوستان های شهر نیز با همکاری شهرداری اقامه نماز جماعت را داریم.

خامه یار گفت: وضعیت اقامه نماز در 90 دستگاه استان را ارزیابی کردیم که این گزارش را به مدیران استان و ملی ارائه داده ایم.

نظر شما