شناسهٔ خبر: 26243725 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی:

نقش و تاثیر سازمان‌های مردم‌نهاد مورد غفلت قرار گرفته است

تبریز- معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: نقش و تاثیر سازمان‌های مردم‌نهاد مورد غفلت قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، رحیم شهرتی‌فر ظهر امروز در نشست کمیته جامعه ‌ایمن و مروج سلامت آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه اهداف این نشست حرکت به سمت جامعه‌ای ایمن بوده و برای حرکت در این مسیر هیچ تأخیری جایز نیست، اظهار داشت: در ایران و استان چند منطقه به‌عنوان الگوی جامعه ‌ایمن مطرح هستند که باید این موضوع را به دیگر شهرهای استان عمومیت بدهیم تا به سمت جامعه‌ای ایمن حرکت کنند.

وی افزود: با توجه به انتخاب شهر جدید سهند، منطقه ۲ تبریز و منطقه آزاد ارس به‌عنوان الگو، باید کار با قدرت پیش برود اما در کنار این موضوع شهرها و مناطق دیگر استان نیز باید به این حرکت بپیوندند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: بحث داشتن جامعه‌ای ایمن موضوعی اساسی بوده و باید در برنامه‌های استانی مطرح شود تا به‌نوعی رقابت در بین شهرهای استان ایجاد کند.

وی بابیان اینکه آذربایجان‌شرقی در مسیر توسعه حرکت می‌کند، تأکید کرد: بوده تا مردم با حداقل اتفاقات و صدمات و هزینه‌ها، زندگی سالمی را داشته باشند.

شهرتی‌فر اضافه کرد: در خصوص این موضوع مسئله‌ای که از آن غفلت شده، اجتماعی کردن و کمک گرفتن از سازمان‌های مردم‌نهاد در این رابطه است، مردم اطلاع کافی از این برنامه ندارند و باید در این خصوص اطلاع‌رسانی کافی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: باید با راهنمایی مدیریت شهرها و اصلاح روش‌ها، از ظرفیت‌های موجود برای اطلاع‌رسانی و آشنایی مردم و اجتماعی کردن این موضوع استفاده کنیم.

نظر شما