شناسهٔ خبر: 26242666 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

نخست وزیر الجزایر :

جنایاتی را که ملت فلسطین در معرض آن است محکوم می‌کنیم

نخست وزیر الجزایر ضمن محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس علیه ملت فلسطین گفت: اسراییل رژیمی است که به گفته وی از مصونیت بین المللی برخوردار است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس (قدسنا)، «احمد اویحیی» نخست وزیر الجزایر تاکید کرد جنایاتی را که ملت فلسطین در معرض آن قرار دارد، محکوم می‌کنیم.

 

وی با اشاره به حمایت همه جانبه آمریکا و دیگر کشورهای غربی از رژیم صیونیستی خاطر نشان کرد عاملان ارتکاب جنایات علیه فلسطین از مصونیت بین المللی برخوردار هستند.

 

بر اساس گزارش شبکه المیادین، نخست وزیر الجزایر در ادامه گفت اوضاع یبن المللی به الجزایر خدشه وارد می کند و ما بهای پایبندی به مواضع و اصول خود را پرداخت می کنیم.

 

اویحیی تاکید کرد اجزایر در معرض تجاوز مرگبار قرار دارد زیرا در مقابل تروریسم و آنچه بهار عربی خوانده می شود، ایستادگی و مقاومت کرده است.                               

 

از سوی دیگر محمد اللحام عضو شورای انقلابی جنبش فتح به المیادین گفت ما حمله به تظاهرات کنندگان در نوار غزه و کرانه باختری را نمی پذیریم.

 

عمر نزال تحلیلگر فلسطینی هم گفت همه گروههای فسطینی باید برای دستیابی به وحدت و مقابله با طرح معامله قرن به یکدیگر امتیاز بدهند.

 

نزار خاطر نشان کرد میان قطر و کشورهای عربی دیگر در زمینه اینکه چه کسی بیشتر در مسیر عادی سازی روابط با اسرائیل و تسهیل اجرای طرح معامله قرن گام بر می دارد، رقابت وجود دارد.

 

وی تاکید کرد تشکیلات خودگردان نباید اجازه دهد نوار غزه برای پذیرش معامله قرن تحت فشار اقتصادی قرار گیرد.

 

انتهای پیام/ر.م/

نظر شما