شناسهٔ خبر: 26242122 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

سکه طرح جدید گران و بقیه سکه‌ها ارزان شدند

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۸ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته، ۲ میلیون و ۴۰۵ هزار تومان داد و ستد شد.

صاحب‌خبر -
قیمت سکه طرح جدید در بازار امروز تهران با افزایش به ۲ میلیون و ۵۵۳ هزار تومان رسید، با این حال سایر انواع سکه روند کاهشی داشتند.
 
به گزارش عصرایران به نقل از صدا و سیما، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز در بازار تهران با هزار و ۹۰۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۲ میلیون و ۵۵۳ هزار تومان تعیین شد.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۸ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته، ۲ میلیون و ۴۰۵ هزار تومان داد و ستد شد.

از سویی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۷ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته، یک میلیون و ۲۴۰ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۵ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته ۶۹۰ هزار تومان معامله شد.

هر قطعه سکه گرمی با ۳ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته با قیمت ۳۹۶ هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۱ هزار و ۳۰۰ تومان رشد ۲۲۰ هزار تومان قیمت خورد.

با این حال طبق اعلام بانک مرکزی، قیمت هر دلار آمریکا با ۳۰ ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۴۹۰ تومان تعیین شد.

نرخ هر یورو نیز با ۳۶ ریال تومان افت به ۴ هزار و ۹۱۲ تومان رسید و هر پوند هم با ۳۱ ریال افزایش، ۵ هزار و ۵۹۱ تومان قیمت‌گذاری شد.

برچسب‌ها:

نظر شما