شناسهٔ خبر: 26241846 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

معاون برنامه‌ریزی شهردار مشهد:

دفاتر ارتباط با شهرداری در دانشگاه‌های مشهد راه‌اندازی می‌شود

معاون شهردار مشهد از راه‌اندازی دفاتر ارتباط با شهرداری مشهد در دانشکده‌های دانشگاه‌های مشهد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، شهریار آل‌شیخ، معاون برنامه‌ریزی شهردار مشهد بیان داشت: در گذشته سطح ارتباطی دانشگاه و شهرداری مشهد به این شکل بود که همکاری از شهرداری معرفی می‌شد و حمایت پایان نامه‌ای و پژوهش مشترک صورت می‌گرفت؛ اما سطح کار را در پایلوت جدید تغییر دادیم و موضوعات جدیدی را مطرح کردیم.

 

آل شیخ عنوان کرد: به منظور تحقق این هدف، دفاتری در سطح ویژه را هماهنگ می‌کنیم و هماهنگ کننده‌ها از اساتید هیئت علمی و دانشجویی هستند و در دو سطح دانشجویی و علمی کار را دنبال می‌کنیم.

 

معاون برنامه‌ریزی شهردار مشهد با اشاره به موضوعات تعریف شده جدید در این قالب عنوان کرد: موضوعات کاربردی است و صرفا موضوعات پژوهشی و علمی صرف نیست. اکنون مسئله محور کار می‌کنیم و کاری که صورت می‌دهیم، این است که براساس مسائل مورد نیاز با اساتید و دانشجویان همکاری می‌کنیم و به صورت مسئله محور سراغ آنها می‌رویم.

 

وی با بیان اینکه در سطح دانشجویی کارهای نوآورانه دنبال می‌شود و در سطح اساتید نیز جلسات را کارشناسی‌تر و فنی‌تر دنبال می‌کنیم، ادامه داد: از این طریق سپس مدیران فنی شهرداری، مسائل را دنبال می‌کنند و صرفا این ارتباط مانند گذشته در سطح ستاد باقی نمی‌ماند و حالت عملیاتی و اجرایی می‌گیرد. همچنین فرآیند بازنگری در مطالعات پژوهشی شهرداری را در دستور کار داریم و قرار است موضوعات حالت کاربردی پیدا کند.

 

آل شیخ خاطرنشان کرد: در حال حاضر دفتر دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی قبل از ماه رمضان افتتاح شده و امروز نیز دفتر ارتباط با دانشگاه شهرداری مشهد در دانشکده علوم اداری افتتاح شده و افتتاح دفتر ارتباط با شهرداری دانشکده مهندسی فردوسی نیز در دستور کار است.

نظر شما