شناسهٔ خبر: 26241532 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار:

تخریب بقیع با هدف از بین بردن نمادهای اسلام راستین انجام شد/ترس وهابیت از ارتباط قلبی و فکری مردم با اهل بیت

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: هدف از تخریب قبور در بقیع از بین بردن نمادهایی بود که یادآور اسلام راستین، محرک مردم برای مبارزه با طاغوت و ظالمان و احیای دین اصیل بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مهدی طائب امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا، اظهار داشت: مسئله تخریب بقیه به سیاست از بین بردن وصل اسلام و نمادهای اسلام راستین برمی گردد.

وی افزود:تخریب بقیع سیاست غرب آنروز به فرماندهی انگلیس بود و وهابیت با پشتیبانی غرب به ویژه انگلستان در عربستان توانست رشد و نمو یابد.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: اگر انگلیسی ها از جریان وهابیت حمایت نمی کردند آنها هرگز در عربستان به قدرت نمی رسیدند.

حجت الاسلام طائب ادامه داد: تخریب بقیع توسط وهایبت باید در راستای سیاست های انگلستان و غرب اسلام ستیز مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: اگر اسلام راستین و انقلابی منافع غرب را به خطر می اندازد طبیعی است که غرب برای از بین بردن اسلام راستین و انقلابی اقدام کند.

این مسئول با بیان اینکه فرزندان مدفون اهل بیت عصمت و طهارت در بقیع نماد اسلام انقلابی و راستین محسوب می شوند، افزود: مرقد پیامبر گرامی اسلام و اصحاب ایشان در نقاط مختلف مکه و مدینه قرار دارد همانگونه که مرقد اهل بیت در عراق نجف، کربلاو سامرا به عنوان مجموعه ای از نمادهای اسلام انقلابی هستند.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با اشاره به برگزاری مراسم حج به صورت سالانه و زیارت قبور ائمه اطهار (ع) و پیامبر گرامی اسلامی از سوی زوار، گفت: این زیارت موجب ارتباط قلبی و فکری با پیامبر و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) می شد.

حجت الاسلام طائب یادآور شد: زیارت قبور ائمه اطهار (ع) یادآور قرآن،دستورات قرآن و ستیز با مستکبران است.

وی با بیان اینکه هدف وهابیت فقط تخریب بقیع نبود بلکه اینها به دنبال مزار شریف پیامبر گرامی اسلام نیز بودند،ادامه داد: وقتی کلنگ به سمت قبر پیامبر اکرم رفت خیزشی در مجموع جوامع حاصل شد که دست از تخریب برداشتند.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار افزود: هنوز هم وقتی کسی به مسجد نبی مشرف می شود ماموران وهابی اجازه نمی دهند تا زوار ارتباط قلبی با پیامبر گرامی اسلام برقرار کنند.

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه امام خمینی (ره) بر مسئله برگزاری حج تاکید بسیاری داشتند، ادامه داد: این حضور گسترده در حج موجب شد تا حج ابراهیمی که یادآور مبارزه با ظلمان است، باشکوهتر برگزار شود.

وی گفت: هدف از تخریب قبور از بین بردن نمادهایی بود که یادآور اسلام راستین، محرک مردم برای مبارزه با طاغوت و ظالمان و احیای دین اصیل بود.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با اشاره به اینکه دشمنان در عراق نیز به دنبال از بین بردن نمادهای اسلام انقلابی بودند و به همین دلیل در کربلا و نجف کشتار عظیمی را انجام دادند اما با مقاومت های شدید مواجه شدند.

حجت الاسلام طائب بیان داشت: حرکت خبیثانه با پشتوانه انگلس مجددا در زمان حاضر با پشتیبانی آمریکا و غرب با داعش ظهور کرد تا بسیاری از نمادها از جمله قبر حجربن عدی یا عمار یاسر تخریب شد.

وی انفجار قبر امامین عسکرین در سامرا و حمله به کاظمین را از دیگر اقدامات وهابیت عنوان کرد و گفت: به لطف خداوند متعال نتوانستند در کربلا و نجف به اهداف خود برسند چرا که با خیزش عمومی مردم،داعش مجبور به عقب نشینی شد و این بار هم غرب به اهداف خود نرسیده و ناکام ماند.

انتهای پیام/

نظر شما