شناسهٔ خبر: 26240979 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین:

۶۰ هسته فرهنگی در تابستان امسال در قزوین فعالیت می کند

قزوین- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: در حال حاضر ۶۰ هسته فرهنگی جوان با یک هزار و ۸۰۰ مخاطب و ۱۱۰ بوستان معرفت با سه هزار و ۳۰۰ مخاطب در استان فعال شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس نظری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم اداره کل تبلیغات اسلامی در حوزه فرهنگ دینی، طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است.

وی افزود: این طرح در سه بخش پیش بینی شده که مباحث اعتقادی، اخلاقی، معارف قرآنی، احکام شرعی از جمله برنامه های حوزه آموزشی محسوب می شود.

حجت الاسلام نظری تصریح کرد: همچنین در برنامه های پرورشی برگزاری مسابقات کتاب و کتابخوانی، اردوهای درون و برون استانی از برنامه های سازمان برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است.

وی یادآور شد: در حوزه پرورشی هسته های فرهنگی جوان با تولید نشریات مکتوب و الکترونیکی توانسته اند در جشنواره های مختلف رتبه های خوبی کسب کنند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: در  بخش ورزشی نیز متناسب با برنامه های سازمان برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان فعالیتهای مختلف ورزشی پیش بینی شده است.

نظری اظهار کرد: در برنامه های تابستانی به دنبال تامین بخشی از نیازهای فکری و معنوی دانش آموزان هستیم و تنوع و کیفیت کارها در اولویت قرار دارد.

فعالیت ۶۰ هسته فرهنگی و ۱۱۰ بوستان معرفت در استان قزوین

وی افزود:  در حال حاضر ۶۰ هسته فرهنگی جوان با یک هزار و ۸۰۰ مخاطب و ۱۱۰ بوستان معرفت با سه هزار و ۳۰۰ مخاطب در استان داریم.

حجت الاسلام نظری تصریح کرد: مجموعه برنامه های اوقات فراغت این اداره کل در بوستان های معرفت برای گروه سنی ۷ تا ۱۵ سال و هسته های فرهنگی جوان برای گروه سنی ۱۵ تا ۲۵ سال پیش بینی شده است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: علاوه بر پایگاه های تابستانی در ۱۶ نقطه از محله های حاشیه نشین شهر ۱۶ هسته فرهنگی و ۱۶ بوستان معرفت داریم که در مجموع شش هزار و ۶۰ نفر از مخاطبان ما را تشکیل می دهند.

نظر شما