شناسهٔ خبر: 26240580 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

دوست ندارم قرضی به تیمی منتقل شوم!

بابایی: چند پیشنهاد لیگ برتری دارم اما همچنان بلاتکلیفم/ مسئولان گسترش فولاد مانع از جدایی‌ام می‌شوند

مهاجم بومی تیم فوتبال گسترش فولاد اعلام کرد که چند پیشنهاد لیگ برتری دارد اما فعلا بلاتکلیف است.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در بلاتکلیفی محض به سر می‌برد و با اینکه در هفته‌های اخیر اعلام شده بود امتیاز این تیم به فروش خواهد رسید، اما امروز هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل این باشگاه از آغاز تمرینات آبی و زرد پوشان از روز سوم تیر ماه زیر نظر فیروز کریمی خبر داد.

این نابسامانی و دوگانگی در وضعیت دومین تیم لیگ برتری تبریز باعث شده است تا بسیاری از بازیکنان گسترش فولاد در فکر جدایی از این تیم باشند و در این راستا برخی از آنها با فسخ یک طرفه قراردادشان به دلیل عدم انجام تعهدات مالی از سوی باشگاه با تیم‌های دیگر قرارداد امضا کردند.

در واکنش به این اتفاق، مسئولان باشگاه گسترش فولاد روز گذشته در اقدامی عجیب و با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ و تمامی تیم‌های لیگ برتری و با طرح این ادله که فسخ قراردادها اشتباه بوده، از آنها خواستند تا از جذب بازیکنان تحت قرارداد این تیم صرف‌نظر کنند.

اما این پایان ماجرا نیست و پیمان بابایی که با درخشش با پیراهن آبی‌های تبریز در لیگ هفدهم مورد توجه چند تیم لیگ برتری قرار گرفته است، در مصاحبه با ما مدعی شد مسئولان باشگاه گسترش فولاد با سندسازی مانع خروج بازیکنان آزاد خود نیز شده‌اند.

بابایی در خصوص آخرین وضعیت خود به خبرنگار ورزشی آناج گفت: من چند پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری دارم و با اینکه قراردادم با گسترش فولاد به اتمام رسیده و بازیکن آزاد محسوب می‌شوم اما فعلا منتظر تعیین تکلیف این باشگاه هستم تا برای آینده‌ام تصمیم بگیرم.

وی افزود: مسئولین این تیم‌ها برای جذبم به باشگاه نامه زده‌اند اما ظاهرا آقای نصیرزاده به لطف یک قرارداد که نمی‌دانم چگونه بدون اطلاع من در سازمان لیگ ثبت شده است، برای صدور رضایت‌نامه‌ام مبلغ میلیاردی را درخواست کرده‌اند!

این بازیکن ادعا کرد: من برای تمدید قراردادم با مسئولین گسترش فولاد توافق کرده بودم اما هیچ قراردادی منعقد نشده بود و وقتی به سازمان لیگ مراجعه کردم در کمال تعجب متوجه شدم که قراردادی بین من و باشگاه در این سازمان ثبت شده است. واقعا برایم جای سوال است، قراردادی که در هیات فوتبال ثبت نشده چگونه در سازمان لیگ رسمیت پیدا کرده است؟!

وی یادآور شد: من نمی‌خواهم با این حرف‌ها بازارگرمی کنم ولی 2 باشگاه از جمله فولاد خوزستان به جد پیگیر شرایطم هستند. الان بسیاری از تیم‌ها تمرینات خود را آغاز کرده‌اند ولی ما همچنان بلاتکلیف هستیم و به همین دلیل مدتی است انفرادی تمرین می‌کنم.

مهاجم بومی گسترش فولاد با اعلام توافق اولیه‌اش با دو تیم، ابراز داشت: این توافق‌ها مالی بوده و حتی این باشگاه‌ها راضی شده‌اند تا مبلغی را برای صدور رضایت‌نامه‌ام بابت قراردادی که در سازمان لیگ وجود دارد، به باشگاه گسترش فولاد بپردازند اما همانطور که گفتم آقای نصیرزاده مبلغ بسیار بالایی خواسته‌اند.

پیمان بابایی که از تیم تراکتورسازی به فوتبال ایران معرفی شده است، با تکذیب شایعات بازگشتش به این تیم تأکید کرد: این شایعات صحت ندارد و من تا به حال از این تیم پیشنهادی دریافت نکرده‌ام.

وی همچنین در رابطه با شایعه انتقال قرضی‌اش به فولاد خوزستان با بیان اینکه دوست ندارد قرضی به تیمی منتقل شود، گفت: وقتی که ما را نمی‌خواهند لزومی نمی‌بینم به صورت قرضی جدا شوم و بهتر است که این انتقال دائمی باشد.

بابایی در خاتمه در پاسخ به این پرسش که آیا در مورد مشکلش با مسئولان باشگاه گسترش فولاد صحبتی داشته است یا خیر، عنوان داشت: متاسفانه آقای نصیرزاده به تماس‌هایم پاسخ نمی‌دهند و درحال حاضر نمی‌دانم که چه کاری باید انجام بدهم ولی اگر مجبور شوم شکایت خواهم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما