شناسهٔ خبر: 26239074 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برنامه نشست ۱۷۴ اوپک؛ جلسه پشت درهای بسته/ مذاکره با غیراوپک در روز شنبه

R32317/P1010113/S7,80/CT1

برگزاری چهارمین نشست وزارتی کشورهای تولیدکننده نفت عضو و غیر عضو اوپک نیز از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران در روز شنبه دوم تیر ماه در برنامه قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، نشست یکصد و هفتاد و چهارم سازمان اوپک فردا ( جمعه اول تیرماه) در وین پایتخت اتریش برگزار می شود و طبق اعلام دبیرخانه اوپک، قرار است در ساعت 12 و 30 دقیقه به وقت تهران، نشست افتتاحیه با حضور همه سران هیئت‌ها، فرستادگان کشورهای عضو اوپک و رسانه‌ها برگزار شود و در ساعت 13 و 30 دقیقه به وقت تهران، نشست پشت درهای بسته با حضور سران هیئت‌های کشورهای عضو برگزار خواهد شد.

همچنین برگزاری نشستی خبری با حضور سهیل المزروعی، رئیس دوره‌ای اجلاس اوپک و وزیر انرژی امارات و همچنین محمد سانوسی بارکیندو دبیرکل اوپک در برنامه قرار دارد؛ این نشست خبری در ساعت 15 و 30 دقیقه به وقت ایران برگزار می شود.

برگزاری چهارمین نشست وزارتی کشورهای تولیدکننده نفت عضو و غیر عضو اوپک نیز از ساعت 12 و 30 دقیقه به وقت تهران در روز شنبه دوم تیر ماه در برنامه قرار دارد. طبق برنامه اعلامی دبیرخانه اوپک، مراسم افتتاحیه نشست وزارتی با حضور سران هیئت‌های نمایندگی، فرستادگان کشورهای تولیدکننده نفت عضو و غیرعضو اوپک و رسانه‌ها برگزار می‎شود و جلسه عمومی نشست اوپک و غیر اوپک بلافاصله بعد از افتتاحیه برگزار خواهد شد.

همچنین برگزاری جلسه پشت درهای بسته وزرای کشورهای عضو اوپک و همچنین کشورهای تولید کننده نفت غیراوپک در ساعت 13 و 30 دقیقه به وقت تهران برگزار می‌شود.

برنامه پایانی روز شنبه نیز برگزاری نشست خبری مشترک با حضور رئیس اجلاس اوپک و دبیر کل این سازمان در ساعت 15 و 30 دقیقه به وقت تهران است.

انتهای پیام/

نظر شما