شناسهٔ خبر: 26238860 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت نیرو-قدیمی | لینک خبر

در حاشیه اجلاس بین‌المللی دهه اقدام برای آب و توسعه؛

نشست وزرای نیرو و انرژی ایران و تاجیکستان برگزار شد/ تاکید دو طرف بر توسعه روابط بخش انرژی

وزیر نیرو که به منظور شرکت در اجلاس بین‌المللی دهه اقدام برای آب و توسعه پایدار به دوشنبه پایتخت تاجیکستان سفر کرده است، در حاشیه این کنفرانس با عثمان علی عثمان زاده، وزیر انرژی تاجیکستان دیدار کرد.

صاحب‌خبر -
به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، رضا اردکانیان، وزیر نیرو که در راس هیئتی به منظور شرکت در اجلاس بین‌المللی دهه اقدام برای آب و توسعه پایدار به دوشنبه پایتخت تاجیکستان سفر کرده است، در حاشیه این کنفرانس با عثمان علی عثمان زاده وزیر انرژی تاجیکستان دیدار کرد  و در این دیدار دو طرف در خصوص روابط دو جانبه و راهکارهای توسعه آن به ویژه در بخش انرژی تبادل نظر کردند .
در این نشست طرفین بر برگزاری کمیته پیگیری و همچنین سیزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی فی مابین در سال جاری تاکید کردند و مقرر گردید تا دو هفته آینده زمان دقیق برگزاری کمیته پیگیری و همچنین سیزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی فی مابین از طرف تاجیکستان مشخص شود و به کشور ایران اعلام گردد.
وزیر انرژی تاجیکستان نیز در این نشست ضمن قدردانی از عملکرد شرکت‌های فعال فنی و مهندسی ایرانی در تاجیکستان، ابراز امیدواری کرد که شرکت‌های ایرانی بیشتری در پروژه‌های تاجیکستان ایفای نقش کنند و باعث انتقال تکنولوژی و دانش از کشور جمهوری اسلامی ایران به تاجیکستان شوند.

نظر شما