شناسهٔ خبر: 26238493 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کل صدا و سیمای استان اردبیل:

۴ مستند شهدای مدافع حرم استان در سال جاری تولید می شود / برند سازی کالاهای تولیدی استان یک وظیفه همگانی

خبرگزاری شبستان: مدیر کل صدا و سیمای استان اردبیل گفت: ۴ مستند با موضوع زندگینامه ۴ شهید مدافع حرم استان به همت مستندسازان استانی در سال جاری تولید می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، علی ملااحمدی، مدیر کل صدا و سیمای استان اردبیل امروز (31 خردادماه) در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری ها و فعالان رسانه ای استان گفت: بزرگترین اشکال در زمینه فرهنگ سازی عدم استمرار در موضوع های مختلف مطرح شده است زیرا با استمرار مطالبات می تواند دسترسی به آن را آسان کرد.

 

وی با اشاره به اینکه صدا و سیمای استان تلاش خود را در طرح مطالبات استانی در سطح ملی دارد، تصریح کرد: برند سازی کالاهای تولیدی استان یک وظیفه همگانی و صدا و سیمای مرکز اردبیل آمادگی کامل در این خصوص برای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال همکاری جدی با تولید کنندگان استانی داشته باشد.

 

ملااحمدی با بیان این مطلب که در ماه مبارک رمضان با تولید برنامه ها در خصوص نشر معارف و فرهنگی قرآنی به ویژه جمع خوانی، سفره های ساده افطاری و برنامه های معرفتی برای ایجاد فضای معنوی و نشاط در جامعه انجام شد، افزود: شب های قدر جلوه های بسیار خوبی از ایمان و دعا را در این شب ها شاهد بودیم و حضور نوجوانان و جوانان نشان داد که توانسته ایم برنامه های تاثیرگذاری را نشان دهیم.

 

این مقام مسئول، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان 10 عنوان برنامه سیما با بیش از 160 ساعت تولید شد که پخش زنده نماز عید فطر برای اولین همراه با خطبه عید، راهپیمایی شکوهمند روز قدس، شب های قدر،  ویژه برنامه های سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و پانزده خرداد از جمله این برنامه ها است.

 

مدیر کل صدا و سیمای استان اردبیل، با تاکید بر اینکه 2 ایستگاه پرقدرت، 9 ایستگاه متوسط قدرت و 169 ایستگاه کم قدرت در مناطق روستایی و صعب العبور قرار دارد، یادآور شد: بیش از 95 درصد جمعیت استان تحت پوشش فرکانس های دیجیتال هستند.

 

ملا احمدی، عنوان کرد: تولید سریال «هفت خوان» به زبان آذری به مرحله ساخت خواهد رفت و 4 مستند با موضوع زندگینامه 4 شهید مدافع حرم استان به همت مستندسازان استانی در سال جاری تولید می شود.

نظر شما