شناسهٔ خبر: 26236641 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

کاراته‌کای ملی‌پوش استان در گفت‌وگو با آناج؛

ناهماهنگی باعث شد تا در مسابقات اخیر مدال نگیریم/ کاتای تبریز را دوباره در جهان مطرح می‌کنیم

کاتاروی ملی‌پوش تبریزی گفت: امیدوارم همانند سال‌های گذشته بتوانیم کاتای تبریز را دوباره در جهان مطرح کنیم.

صاحب‌خبر -

فرزاد محمد خانلو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج در خصوص نتایج کسب شده در مسابقات اخیر اظهار داشت: حدود یک سالی می‌شد که از تورنمنت‌های کشوری و لیگ‌های جهانی فاصله گرفته بودیم اما با تغییری که در یکی از نفرات تیم ایجاد شد تمرینات آمادگی خود را برای تورنمنت‌های داخلی و جهانی آغاز کردیم.

وی افزود: بعد از تشکیل تیم جدید در رقابت‌های جهانی هلند و ترکیه حضور پیدا کردیم که در هر دو تورنمنت در جایگاه چهارم قرار گرفتیم و انتظار داریم باگذشت زمان و ایجاد هماهنگی بین نفرات تیم در مسابقات بعدی نتایج بهتری را کسب کنیم.

کاتاروی ملی‌پوش استان با اشاره به رقابت‌های پیش‌رو گفت: خوشبختانه ریکاوری خوبی داشتیم و تمرینات آماده‌سازی خود را برای مسابقات جام بین‌المللی بسفر ترکیه و لیگ جهانی آلمان آغاز کرده‌ایم که امیدوارم همانند سال‌های گذشته بتوانیم در این مسابقات نیز برای کاراته کشور و استان افتخارآفرینی کنیم.



 

خانلو در رابطه با تغییر صورت گرفته در ترکیب تیم عنوان داشت: سهند اسلامی کاتاروی جوان و آینده دار استان را جایگزین آرمین روشنی باتجربه و کهنه‌کار کردیم که این باعث جوان‌تر شدن تیم شده است. 

وی درعین حال تأکید کرد: شاید یکی از دلایل اصلی مدال نگرفتن‌مان در دو تورنمنت گذشته هماهنگ نشدن کامل تیم بوده است که سعی خواهیم کرد با تمرینات جدی در رقابت‌های بعدی بهتر ظاهر شویم.

این کاراته‌کای پرافتخار تبریزی در خاتمه تصریح کرد: رئیس هیات کاراته استان در سال‌های اخیر بسیار کمک‌حال تیم کاتای تبریز بوده‌اند که از ایشان و دیگر مسئولان ورزشی استان نهایت تشکر و قدردانی را دارم، آنها باعث احیای دوباره تیم کاتای تبریز شدند.

انتهای پیام/

نظر شما