شناسهٔ خبر: 26236126 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نشریات اسپانیا: زنده باد کمک داور ویدیویی! (عکس)

نشریات ورزشی و سیاسی امروز اسپانیا، تیتر یک خود را به دیدار شب گذشته لاروخا مقابل ایران و پیروزی1-0 آنها اختصاص داده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا موفق شد با تک گل دیگو کاستا که کمی با خوش شانسی به ثمر رسید، مقابل ایران به پیروزی برسد و 3 امتیاز این دیدار را به نام خود بزند.

 

روزنامه مارکا با تیتر " سختی کشیدیم ولی دیوار فرو ریخت" به پیروزی شب گذشته اسپانیا مقابل ایران با تک گل دیگو کاستا اشاره دارد.

 

روزنامه آ.اس چاپ مادرید با تیتر " صدرنشینی با ریباند" به پیروزی شب گذشته اسپانیا مقابل ایران با تک گل دیگو کاستا که به شکلی عجیب و با ریباند ضربه رامین رضاییان به ثمر رسید پرداخته است.

 

روزنامه موندو دپورتیوو به دیدار دشوار اسپانیا مقابل ایران پرداخته و تیتر زده:" حمله قلبی!"

 

روزنامه اسپورت با تیتر " زنده باد کمک داور ویدیویی" به تمجید از این سیستم پس از رد گل ایران توسط کمک بازبینی تصاویر پرداخته است.

 

روزنامه سیاسی آلرتا، عکس یک خود را به دیدار شب گذشته اسپانیا - ایران اختصاص داده و به پیروزی 1-0 اسپانیا با گل ریباند دیگو کاستا اشاره دارد.

 

نشریه سیاسی ال دایاریو نیز در صفحه اولش به پیروزی شب گذشته اسپانیا مقابل ایران با گل ریباند دیگو کاستا اشاره دارد.

 

روزنامه مدیرترانئو با تیتر " پیروزی دشوار" به دیدار شب گذشته اسپانیا و ایران پرداخته است.

 

روزنامه لا رازون نیز عکسی از خوشحالی دیگو کاستا و ایسکو در صفحه اولش منتشر کرده و تیتر زده :" دیگو کاستا و کمک داور ویدیویی اسپانیا را نجات دادند."

 

روزنامه نورته ده کاستیا با تیتر "کاستا جلوی خراب کاری را گرفت" به پیروزی شب گذشته اسپانیا با تک گل دیگو کاستا اشاره دارد.

 

روزنامه الپریودیکو با تیتر "ایران کار اسپانیا را سخت کرد" به پیروزی دشوار اسپانیا مقابل ایران پرداخته است.

نظر شما