شناسهٔ خبر: 26236102 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

6 دیداری که در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می شود/ آیا مسی پنالتی از دست رفته را جبران می کند!

امشب و فردا شب 6 بازی دیگر از مرحله نهایی جام جهانی فوتبال 2018 در خاک روسیه برگزار می‌شود تا برخی تیم‌های حاضر در گروه‌های 8گانه جام دومین مسابقه خود را هم پشت سر بگذارند و سیمای صعودکننده‌ها مشخص‌تر شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران آنلاین به نقل از روزنامه ایران، پس از تمامی بلوای خبری که توقف تیم پر ستاره آرژانتین برابر ایسلند در دیدارهای نخست گروه چهارم ایجاد کرد، دیدار امشب سفید و آبی‌ها با کرواسی در دور دوم دیدارهای این گروه فرصتی برای بازیابی آنها و بازگشت به روزهای خوش است اما فراموش نکنیم که کرواسی هم تیم بسیار خوبی است و در بازی اولش نیجریه را 0-2 شکست داده است. لیونل مسی که در مسابقه اول آرژانتین یک ضربه پنالتی سرنوشت‌ساز را از دست داد، برای جبران آن ضایعه بی‌تاب است و هر چیزی بجز این و هر نتیجه‌ای سوای پیروزی بحران و ترس از حذف شدن در همان مرحله گروهی را در اردوی البی سلسته به اوج خواهد رساند. دانمارک که با داشتن هافبک‌هایی بین‌المللی مثل لوکا مودریچ و ایوان راکی‌تیچ یک تیم کاملاً حرفه‌ای نشان می‌دهد، برای گلزنی هم بر شانه‌های ایوان پریشیچ و البته ماریو مانژوکیچ تکیه دارد.
دیدارهای روز جمعه
دیدارهای روز جمعه نیز زیر ذره‌بین مردم و کارشناسان قرار دارد زیرا پای برزیلی را به میدان می‌کشد که در دیدار نخست برابر تیم فیزیکی و منظم سوئیس با تساوی 1-1 متوقف شد. حریف فردای برزیل، کاستاریکا است که دیدار نخست خود را 0-1 به صربستان واگذار کرده و با این وجود به سبب داشتن مهاجمانی فرصت‌طلب مثل جوئل کمپبل، رقیب آسانی نخواهد بود. کاستاریکا که از برایان روییز هم بهره می‌گیرد و سرمربی‌اش اسکار رامیرز است، می‌داند یک شکست دیگر پرونده‌اش را در این جام خواهد بست و امید دارد به لطف دروازه‌بانی حرفه‌ای و مؤثر کیلور ناواس رئال مادریدی، از چنین سرنوشتی بگریزد. در آن سوی میدان مارسلو و یارانش هم مصمم‌اند فرصت‌های متعدد هدر رفته در دیدار اول را با گلزنی‌های قاطع و پر شمار دیدار دوم جبران و به سمت مرحله حذفی پرواز کنند. روز جمعه همچنین سوئیس و صربستان در دیگر مسابقه گروه پنجم مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد و یک برد تازه توسط صرب‌ها، تیم تحت هدایت ملادن کرسناییچ را زودتر از برزیلی‌ها راهی یک‌هشتم نهایی خواهد کرد. در دیگر مسابقه این روز، ایسلند و نیجریه هم دومین دیدار از دور دوم مسابقات گروه چهارم را مقابل یکدیگر برگزار خواهند کرد و این بازی برای نیجریه‌ای که هیچ امتیازی ندارد، حالت بازی مرگ و زندگی را دارد.
برنامه مسابقات
پنجشنبه

* ساعت 16.30: فرانسه با پرو (گروه سوم) در اکاترینبورگ
* ساعت 19.30: استرالیا با دانمارک (گروه سوم) در شهر سامارا
* ساعت 22.30: آرژانتین با کرواسی (گروه چهارم) در نیژنی نووگراد
جمعه
* ساعت 16.30: برزیل با کاستاریکا (گروه پنجم) در سن‌پترزبورگ
* ساعت 19.30: ایسلند با نیجریه (گروه چهارم) در وولگوگراد
* ساعت 22.30: سوئیس با صربستان (گروه پنجم) در کالی‌نینگراد.

نظر شما