شناسهٔ خبر: 26235748 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

واکنش هنرمندان به بازی ایران و اسپانیا

وحیدِ دیگه ، کفشِ نایکَم نداره/ ای کاش ویدیو چک نبود + تصاویر

پس از پایان بازی هیجان انگیز ایران و اسپانیا همه‌ی ایران از هنرمند و چهره های شاخص ، بازیگر و ورزشکار و مردم عادی از بازی تیم ملی بسیار خوشحال و راضی بودند و با گشتی کوتاه در شبکه های مجازی می توان این را از واکنش های آنها به این اتفاق به وضوح دید.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین، در ادامه برخی از این واکنش‌ها را مشاهده می کنید.

امیرمهدی ژوله: نه نود دقیقا دفاع بی نقص جلوی مراکش،نه یک نیمه دفاع جانانه جلوی اسپانیا ،نه گل مفتی که بازی قبل زدیم،نه گل مفتی که امروز خوردیم،برای من لایی کلاس جهانی وحید امیری به پیکه از این جام میماند و نگاه یازده بازیکن که از زدن گل به اسپانیا ورزشگاه را روی سرشان گذاشته بودند،به دست زشت داور که آفساید را نشان میداد.حالا باید پرتغال را ببریم.بعد از این دو جنگ گلادیاتوری ،بدن ها اگر یاری کند چرا که نه.ببین کیروش و مردانش چه متوقع مان کرده اند.

احسان علیخانی: اسپانیا مُرد تا بُرد ...
وااای مگه داریم
شاهکار بودن بچه هامون ، آفرین به غیرت و شرفتون کی‌روش دمت گرم
تا ٢٠ روز پیش جوک میساختیم از باخت وحشتناک به اسپانیا ، امروز وسط بازی جز بردن اسپانیا به چیزی راضی نبودیم
اما شما جنابِ پیکه عزیز ، خیلی شرمنده ، وحیدِ دیگه ، کفشِ نایکَم نداره مثلِ شما ، خیلی غیرتی شد ، دیگه از خجالت شما در اومد ، امیدوارم دوستان نریزن تو صفحه شما ، که به شما تذکر بدن : که هیچ وقت روبروی یک ایرانی پاهاتُ ... چه لایی زد وحید

مهراب قاسمخانی: باید به این آدم احترام گذاشت

نیما کرمی: ای کاش ویدیو چک نبود ......ماشاالله بچه ها . خیلی خوب بودید .

اشکان خطیبی: برنده اید تو چشم ما
حیف که گل مفت خوردیم
مگه چی می شد امشب دست سردار مثل دست مارادونا تو بازی با انگلیس ، دست خدا می شد؟؟؟

رضا رشیدپور: آقای کی‌روش عزیز سلام‌. ممنونم از تو که به میهن من خدمت کردی‌. ایرانی تر از خود ما شدی‌. امید را به یادمان آوردی‌. یاد دادی که هرگز خودمان را از پیش باخته ندانیم‌. با گشاده رویی خودت را سفیر فرهنگ و منش ایرانی دانستی‌. هر بار که عصبی بودیم دستمزدت را به رخت کشیدیم‌. انگار که هیچ مربی دیگری پول نمی گیرد‌ و تو لبخند زدی و حرفه ای بودنت را ثابت کردی‌. باور ملی مان را جانی دوباره بخشیدی و طفل گمشده ی شادمانی را به قلب یک ملت بزرگ بازگرداندی . چون ایرانی شده ای پس راحت می گویم که هیچ کسی غیر از تو نمی توانست این اندازه غرورمان را برگرداند‌. ممنونم از تو کارلوس ایرانی نازنین

حبیب رضایی: برای این لحظه میشود یک فریاد از نای جان کشید...این خلاصه بازی است و راهی که باز می شود از میان آنهمه ادعا و امکانات ‌با تیمی یک دل از جنس یوز و‌دانش کی‌روش و یک جهان لیاقت... ما الان شجاع ترین تیم‌تاریخ را تماشا کردیم..
نوش جان چشمانمان

مهناز افشار: بهتون افتخار میکنیم
سربالا و به پیش

علیرام نورایی: افتخار آسیا
این تیم اسپانیا بود تقریباً منتخب جهان
انرژی منفیا غر نزنین خدا وکیلی خیلی خوبیم ما ...
یه دنیا وایساده بود که ما این نباشیم
دمتون گرم بچه ها و کادر فنی تیم ملی

پژمان جمشیدی: امروز در ورزشگاه در تک تک لحظات به تفاوت امروز و دیروز فکر میکردم.به نسل ما و نسل شما.تفاوت بین نسل ترس و دلهره ، نسل جنگ و آژیر قرمز و ایست بازرسی تا نسل فریاد و احقاق حق.بله ، ما هردو یک کار میکردیم ، هر دو یک پیراهن تنمان بود ، اما ما گناهی نداشتیم.ما ترسو بار آمدیم ، حتی یاغی های زمان ما در زیرزمین های آژیر قرمز ، نفس در سینه شان حبس میشد ، نسل دیروز بخصوص تیم ٩٠ پکن و ٩٨ فرانسه رویایی بودند ، اما شما از نسل شجاعتید، شما چشم امید و آبروی ملتی هستید که تحقیر سالیانش را در ساق های شما جستجو میکند.چشم ما به رشادت شماست .زمانی که آزمون عزیز ، با تقلی میخواست توپ را از دستان پیکه خارج کند تا جلوی اتلاف وقت او را بگیرد ، با خودم میگفتم ، آفرین پسر ، هیچکس حق ندارد حق ما را تضییع کند ، حتی اگر او پیکه باشد .
شما فوق العاده اید.
با قلبمان دوستتان داریم
لطفا فریاد ما باشید

کامبیز دیرباز: دمتون گرم،
قدمون رو بلندتر کردید.
خدا شما رو برای ما حفظ کنه

نظر شما