شناسهٔ خبر: 26235484 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بوشهر|کشف ۱۲ میلیارد ریال پارچه قاچاق خارجی در گناوه

R41363/P1377/S6,53/CT11

رئیس پلیس شهرستان گناوه از کشف پارچه خارجی قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در گناوه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناوه، سرهنگ حسین احمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران در گناوه با تاکید بر مبارزه قاطع با قاچاق کالا اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا در راستای نام‌گذاری امسال به نام حمایت از کالای ایرانی تشدید یافته به‌گونه‌ای که رصد فعالیت قاچاقچیان و برخورد قاطع با آنان در اولویت برنامه‌های ماموریتی پلیس قرار دارد.

وی، با بیان اینکه در مقابله با قاچاق از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود تاکید کرد:در مبارزه با قاچاق هیچ کوتاهی صورت نمی‌گیرد و در این راستا شبانه‌روز مبارزه با قاچاق دنبال می‌شود.

رئیس پلیس گناوه از کشف انبار پارچه قاچاق در گناوه خبرداد و خاطر نشان کرد:در راستای تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز و تمرکز بر کشف انبارهای نگه‌داری کالا، ماموران پلیس آگاهی شهرستان گناوه با انجام اقدامات اطلاعاتی و شبانه روزی انبار بزرگ  پارچه خارجی قاچاق را شناسایی کردند.

سرهنگ احمدی از کشف 2 هزار طاقه پارچه قاچاق  خبرداد و تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضایی، اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی به محل اعزام و در بازرسی از محل، 2 هزار طاقه پارچه فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به پلمب انبار مذکور و دستگیری یک قاچاقچی در این رابطه، گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را 12 میلیارد ریال برآورد کردند.

انتهای پیام/ش

نظر شما