شناسهٔ خبر: 26235363 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست دانشگاه خبر داد:

فعالیتهای فرهنگی دانشگاه سمنان در زمینه دفاع مقدس گسترش می یابد

سرپرست دانشگاه سمنان گفت: فعالیت‌های فرهنگی این دانشگاه برای آشنایی بیشتر دانشجویان با ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس گسترش می یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه سمنان، مسعود نصیری زرندی در دیدار مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان افزود: دانشگاه سمنان ظرفیت های خوبی برای انجام فعالیت های فرهنگی در حوزه انقلاب و دفاع مقدس دارد که باید با برنامه ریزی دقیق از آنها استفاده کرد .

وی وجود جانبازان، ایثارگران و آزادگان در دانشگاه سمنان را یادآور شد و گفت : می توان با برنامه ریزی مناسب از این ظرفیت برای مستندسازی و ماندگاری خاطرات دوران انقلاب و دفاع مقدس و یادآوری و بازگویی ارزش های آن دوران برای نسل جوان بهره برد .

سرپرست دانشگاه سمنان، با اشاره به تدریس واحد آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس گفت : گذراندن این واحد برای دانشجویان، اختیاری است که خوشبختانه استقبال خوبی هم از آن صورت گرفته است .

نصیری ادامه داد: برای اثربخشی بهتر این واحد می توان بازدید های علمی متناسب با این درس در کنار تدریس تئوری و نیز استفاده از راویان دفاع مقدس و نمایش فیلم های این دوران را هم به آن اضافه کرد.

وی با بیان اینکه توجه به هفته دفاع مقدس و اجرای برنامه های مختلف در این هفته نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است افزود : دانشگاه سمنان از هم اکنون برای اجرای برنامه های مختلف در هفته دفاع مقدس که از ۳۱ شهریور آغاز خواهد شد،   برنامه ریزی می کند .

نظر شما