شناسهٔ خبر: 26234810 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم فوتسال بانوان آذرمهر قهرمان جام رمضان استان تهران شد

تهران - ایرنا - تیم فوتسال بانوان ' آذرمهرپارس' با پیروزی مقابل تیم 'استیل آذین' قهرمان هفتمین دوره جام رمضان استان تهران شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، هفتمین دوره رقابت فوتسال جام رمضان استان تهران از 29 اردیبهشت ماه به مدت یک ماه با شرکت 11 تیم به صورت دوره ای و حذفی برگزار شد.
تیم های آذرمهر پارس، استیل آذین و شهاب نارنجی پوش توانستند در این دوره از رقابت ها جایگاه اول تا سوم را کسب کنند.
مراسم اختتامیه این جام نیز با حضور فریده شجاعی نایب رئیس فدراسیون بسکتبال، مرجان میرزایی قاضی معاون بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران، شهناز شجاعی مربی تیم هنرمندان و برخی از ورزشکاران و زنان در مجموعه آبفای شرق تهران برگزار شد.
رئیس هیات فوتبال استان تهران شامگاه پنجشنبه در مراسم اختتامیه هفتمین دوره رقابت های فوتسال بانوان جام رمضان اظهار داشت: پوشش اسلامی بانوان در مسابقات ورزشی جایگاه ارزشمندی را برای ورزش کشورمان به ارمغان آوره است.
حبیب الله ابوالحسن شیرازی با بیان اینکه استعداد های خوبی در ورزش بانوان وجود دارد، ادامه داد: سعی داریم تا با افزایش امکانات این استعدادها را کشف و ورزش بانوان را توسعه دهیم.
وی عنوان کرد: حضور هشت ورزشکار زن تهرانی در ترکیب تیم ملی فوتسال کشورمان، نشان از توسعه این ورزش در استان دارد و تمام سعی ما این است تا در سال های آینده بازیکنان با کیفیتی را برای ترکیب تیم ملی آموزش دهیم.
به گزارش ایرنا، در ادبیات ورزشی ایران، رقابت های جام رمضان، اخلاقی ترین و فرهنگی ترین جام ورزشی ایران است که از دهه شصت به طور غالب در تمام شهرهای ایران و در رشته های ورزشی داخل سالن و از جمله فوتسال، والیبال، بسکتبال و رشته های رزمی برگزار می شود.
زمان برگزاری رقابت های جام رمضان فاصله زمانی افطار تا سحر است اما گاه مراسم پایانی در ایام تعطیلی عید سعید فطر برگزار می شود.
تهرام/7247/6003

نظر شما