شناسهٔ خبر: 26233610 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی خطاب به یوزهای ایرانی:

به قولِ تراکتوری‌ها عیبی یوخ!/ یاشاسین ایران

امام جمعه تبریز با صدور پیامی بازی شرافتمندانه ایران در برابر اسپانیا را به فال نیک گرفت و برای یوزهای ایرانی در دیدارهای بعد آرزوی پیروزی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم با صدور پیامی نوشت: امشب بنده هم به همراه همه ملت ایران از رسانه ملی شاهد تلاش و همت بلند ورزشکاران ایران عزیزمان بودم.

یوزهای آسیایی ایران با صف آرایی در برابر تیم ملی اسپانیا صحنه هایی را خلق کردند ، تا بار دیگر نهال امید در دل های با نشاط مردم قهرمان میهن عزیزمان جوانه بزند.

امشب قلب یک ایران در وزشگاه کازان آرنا روسیه تپید هرچند نتیجه بازی خلاف خواست قلبی‌مان رقم خورد اما به قول تراکتوری‌ها عیبی یوخ و فوتبال ادامه دارد.

بازی شرافتمندانه فرزندان رشید این مرز بوم نشان از شایستگی‌های آنان دارد و این شکست چیزی از ارزش های والای جوانان عزیزمان کم نمی‌کند اما وظیفه همه مسئولان برای توجه و برنامه ریزی در جهت ظهور توانایی‌های آینده سازان ما را سنگین‌تر می‌‌کند.

اینجانب ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزنده مربیان و مسئولان ورزش، سربلندی روزافزون نوجوانان و جوانان عزیزمان را از خدای منان مسألت دارم. با آرزوی پیروزی در بازی بعد.

انتهای پیام/

نظر شما