شناسهٔ خبر: 26232212 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بیرانوند:اگر گل شانسی اسپانیا نبود، تا صبح هم نمی‌توانستند گل بزنند/چاره ای جزء شکست پرتغال نداریم

دروازه بان تیم ملی کشورمان گفت:اگر آن گل را نمی‌خوردیم، اسپانیا تا صبح هم نمی‌توانست به ما گل بزند گل آنها یک حادثه و اتفاق بود.

صاحب‌خبر -

بیرانوند:اگر گل شانسی اسپانیا نبود، تا صبح هم نمی‌توانستند گل بزنند/چاره ای جزء شکست پرتغال نداریمبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی کشورمان در پایان دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و اسپانیا در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت:روی نقاط ضعف و قوت تیم حریف کار می‌کنیم و خداراشکر یک بازی پایاپای و نزدیکی را برابر اسپانیا انجام دادیم. ما در این دیدار ۲ یا سه موقعیت خیلی خوب برای گلزنی داشتیم که استفاده نکردیم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او افزود: خودم هنوز در شوک هستم و باور نمی‌کنم که بازی را واگذار کردیم چرا که می‌توانستیم یک تساوی با ارزش را از این تیم بگیریم. شرمنده مردم ایران شدیم، چون انتظار داشتند تا ما بتوانیم اسپانیا را متوقف کنیم. امیدوارم در بازی بعدی بتوانیم مقابل پرتغال دل مردم را شاد کنیم.

بیرانوند گفت: گل ما آفساید بود. اگر آن گل را نمی‌خوردیم، اسپانیا تا صبح هم نمی‌توانست به ما گل بزند. گل آن‌ها یک حادثه و اتفاق بود. این مسئله را به فال نیک می‌گیریم و این یک انرژی مضاعف و ۲ برابری به ما می‌دهد که در بازی برابر پرتغال بهتر بازی کنیم.

بیشتر بخوانید:

فرش دستباف هدیه ایرانى‌ها به رئیس فیفا

هیرو: ایران برای تمام تیم‌ها جام جهانی دردسرساز می‌شود

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

اظهارات بیرانوند درباره بازی ایران و اسپانیا

نظر شما