شناسهٔ خبر: 26231710 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

از کازان تا تهران؛

ایرانیان یکصدا بچه ها مچکریم سردادند

تهران- ایرنا- تیم ملی فوتبال ایران در بازی خوب و قوی مقابل اسپانیا نتیجه را یک بر صفر به حریف واگذار کرد و این در حالی بود که ایرانیان در داخل و خارج با حضور در خیابان ها به تحسین تلاش ملی پوشان کشورشان پرداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش بامداد پنجشنبه خبرنگار ایرنا از خیابان های تهران، جمع زیادی از شهروندان پس از بازی خوب و قابل قبول ملی پوشان تیم فوتبال در برابر اسپانیا با در دست داشتن پرچم 3 رنگ کشورمان به خیابان های اصلی و میادین پایتخت آمدند و با فریادهای «بچه ها مچکریم» ، «حمایت حمایت» و «گل کاشتید، گل کاشتید» این تلاش جانانه ملی پوشان را ستودند.
جوانان تهرانی که از بازی خوب، قوی و غرور انگیز تیم ملی فوتبال کشورمان در مقابل اسپانیا حسابی سر شوق آمده بودند، ملبس به کلاه، سربند و مچ بندهای با طرح پرچم ایران بودند و به شادی و پایکوبی پرداختند که این اقدام موجب ترافیک قابل توجهی در خیابان ها و میادین اصلی شد.
گزارش ها از ورزشگاه آزادی نیز حاکی است شهروندانی که برای نخستین بار با خانواده برای تماشای مستقیم فوتبال به این محل رفته بودند یکصدا شعارهای حمایت از ملی پوشان کشورمان سر داده و تلاش خستگی ناپذیر بازیکنان تیم ملی فوتبال را ستودند.
همچنین گزارش ها از نقاط مختلف کشورمان نیز حاکی است مردم در سراسر کشور پس از شکست یک بر صفر ایران مقابل ستاره های اسپانیا به دلیل بازی آبرومندانه و غیرتمندانه بازیکنان تیم ملی باز هم همچون جمعه گذشته و پس از پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در مقابل مراکش، به خیابان ها آمدند و به شادی و پایکوبی پرداختند.
تیم ملی فوتبال کشورمان چهارشنبه شب با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم پرقدرت اسپانیا متوقف شد اما بازی ملی پوشان مورد حمایت مردم قرار گرفته است.
در این بازی یک گل تیم ایران به علت آنچه آفساید اعلام شد مورد قبول واقع نشد و ملی پوشان کشورمان چند موقعیت گل را نیز از دست دادند.
در دقیقه های انتهایی بازی تیم ایران توانسته بود بازی خوبی مقابل اسپانیا از خود به نمایش بگذارد و در مجموع بازی خوب و قوی تیم ملی از ابتدا مورد حمایت و رضایت شهروندان قرار گرفته است.
به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال کشورمان در چارچوب مرحله گروهی جام جهانی فوتبال 2018 روسیه جمعه گذشته موفق شد که با یک گل مراکش را شکست دهد.
شاگردان «کی روش» همچنین روز دوشنبه هفته آینده و از ساعت 22 و 30 دقیقه به مصاف پرتغال می روند و برای کسب مجوز صعود به مرحله حذفی باید به پیروزی دست یابند.
تیم ملی فوتبال ایران یکی از 32 تیم حاضر در این دوره از رقابت ها در گروه «B» با اسپانیا، پرتغال و مغرب هم گروه شده است.
شبد**1953**1010

نظر شما