شناسهٔ خبر: 26231598 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

‌بدقولی وزارت راه برای ساخت راه‌آهن همدان ـ ملایر ادامه دارد‌

R41405/P1011199/S6,75/CT1

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به تأخیر سه‌ماهه وزارت راه در آغاز عملیات اجرایی راه‌آهن همدان ـ ملایر گفت: ‌بدقولی وزارت راه برای ساخت راه‌آهن همدان ـ ملایر ادامه دارد‌.

صاحب‌خبر -

امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با اشاره به آخرین وضعیت راه‌آهن همدان-ملایر اظهار داشت: قرار بود ابتدای سال پیمانکار انتخاب و کار آغاز شود، اما با وجود گذشت سه ماه از سال هنوز اقدامی انجام‌نشده است.

وی بیان کرد: با پیگیری موضوع و طرح سئوال از وزارت راه و شهرسازی، قول اجرای طرح تا چند روز آینده داده‌شده که در صورت عملی نشدن، موضوع در قالب سئوال از وزیر راه مطرح می‌شود.

نماینده مردم همدان در خانه ملت با انتقاد از کوتاهی وزارت راه در تکمیل راه‌آهن همدان-تهران اعلام کرد: با وجود گذشت 40 روز از زمان انجام مناقصه تاکنون، کاری انجام‌شده زیرا عملیات اجرایی از وزارت راه و شهرسازی به راه‌آهن استان واگذارشده و مدیریت راه‌آهن هم قدرت کاری چندانی ندارد.

خجسته با بیان اینکه از ابتدا با این واگذاری مخالف بودیم، افزود: این اقدام اشتباه موجب شده تا تنها 2 کیلومتر از مسیر 15 کیلومتری رباط شورین به همدان ایجاد شود و مسیر 12 کیلومتری نزدیک تهران هم هنوز ایجاد نشده است.

وی با تأکید به مسئولان اجرایی استان برای پیگیری سریع موضوع تصریح کرد: در 40 سال گذشته اقدامی برای ساخت راه‌آهن در همدان انجام‌نشده و اکنون هم که این کار کلید خورده، وزارت راه با غفلت از گذشت زمان و فصل کاری کوتاهی می‌کند.

انتهای پیام/ش

نظر شما