شناسهٔ خبر: 26231298 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

جام جهانی 2018 - روسیه

انتقاد از سردار و حمایت ملی‌پوشان/ آزمون: اگر مرا نمی‌خواهند می‌روم/ جهانبخش: این حرف‌ها بی‌انصافی است/ حاج‌صفی: همه بازیکنان غیرتی بازی می‌کنند

مهاجم جوان تیم ملی فوتبال نسبت به انتقادها از خودش واکنش نشان داد و با چشمانی اشکبار به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

صاحب‌خبر -
تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه به مصاف اسپانیا رفت و با یک گل بازی را واگذار کرد.

به گزارش نامه نیوز، سردار آزمون در دو بازی اخیر عملکرد خوبی نداشت و در پایان بازی نیز نسبت به انتقادها واکنش نشان داد.

وی درباره بازی اظهار کرد: بازی سختی برای ما بود. این تیم از ما قدرتمندتر است و بازیکنان بزرگی دارد. ما تلاش زیادی کردیم که شکست نخوریم اما شانس با ما یار نبود و بازی را واگذار کردیم ولی هنوز یک بازی با پرتغال داریم و در صورت پیروزی می‌توانیم صعود کنیم. باید تمام تمرکز خود را روی بازی بگذاریم. هم ما و هم اسپانیا و پرتغال به یک اندازه شانس صعود داریم و قطعا به پرتغال نخواهیم باخت. 

مهاجم تیم ملی در هنگامی که می‌خواست درباره عملکرد خودش در بازی‌های جام جهانی روسیه صحبت کند، بغض کرد و با گریه ادامه داد: من از مردم ایران گله دارم زیرا آن‌ها فکر می‌کنند  هیچ تلاشی نمی‌کنم. من انتقادهای بی‌دلیل زیادی را می‌شنوم. اینجا هستم تا برای تیم ملی بجنگم و مردم ایران را شاد کنم. در مقدماتی جام جهانی مردم را شاد کردم و هدفم این بود که در این جام نیز همین کار را ادامه دهم. شاید می‌خواهند من ۲۳ ساله را شکست دهند. اکنون که من گریه می‌کنم به خاطر بازنده بودنم نیست و این گریه به خاطر این است که دلم به حال خودم و قدرنشناسی مردم می‌سوزد. اگر مردم ازعملکرد من ناراضی هستند بعد از جام جهانی از تیم ملی می‌روم.

این مسئله باعث شد ملی پوشان به حمایت از سردار بپردازند. علیرضا جهانبخش در این خصوص گفت: اصلاً قبول ندارم که بازیکنی کم‌کاری کرده باشد چون آزمون همیشه تلاش می‌کند. نه فقط او، بلکه تمامی بازیکنان تیم ملی زحمت می‌کشند و بی‌انصافی است که بگویند یکی، دو نفر کم گذاشته‌اند. شاید آزمون احساسی بوده که چنین صحبتی کرده ولی این درست نیست که او گم گذاشته است.

احسان حاج صفی نیز گفت: اصلاً چنین چیزی نیست. همه بازیکنان ما غیرتی بازی کردند و جنگیدند که حداقل یک امتیاز بگیریم. به‌شخصه این قول را می‌دهم در بازی آینده ۱۰ برابر توانمان بیشتر انرژی بگذاریم تا پرتغال را ببریم و صعود کنیم.

نظر شما