شناسهٔ خبر: 26231197 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

مرگ تلخ زن جوان در مترو

تحقیقات پلیسی برای رازگشایی از مرگ مشکوک زن جوان در ایستگاه متروی شهدای تهران آغاز شد . به گزارش جام‌جم، ساعت 23 و 14 دقیقه سه‌شنبه یکی از ماموران کلانتری 110 شهدا با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از مرگ زن 28 ساله‌ای در برخورد مرگبار با قطار ایستگاه شهدا در خط چهارم متروی تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

با دستور قضایی تحقیقات آغاز و معلوم شد که او براثر قطع دست چپش و ضربه به گردنش فوت کرده است. در این مرحله تحقیقات ماموران به تحقیقات از شاهدان ماجرا پرداختند که یکی از آنها اظهار کرد: آخرین ساعات کاری مترو بود، منتظر ماندم تا قطار توقف کند و سوار شوم. همان موقع با نزدیک شدن قطار به ایستگاه متوجه برخورد قطار مترو با زن جوانی شدم. قطار متوقف شده است. بعد با آمدن امدادگران اورژانس مصدوم حادثه به بیمارستان منتقل شد که بعدا فهمیدم فوت شده است. این در حالی بود که برخی شاهدان نیز گفته بودند آن شب آن زن ناشناس به داخل حریم ریلی ایستگاه مترو میدان شهدا رفته و بعد با قطار برخورد کرده است. در جریان تحقیقات خانواده فرد فوت شده در مترو شناسایی شد و آنها باورشان نمیشد چنین بلایی سر دخترشان آمده باشد . با دستور قضایی قرار شد تحقیقات از بقیه شاهدان و نیز راننده قطاری که حادثه در شیفتکاری او رخ داده انجام گیرد.

همچنین دوربینهای مداربسته مترو هم مورد بازبینی قرار بگیرد تا معلوم شود زن جوان براثر حادثه فوت کرده یا اینکه دست به خودکشی زده است؟

نظر شما