شناسهٔ خبر: 26231026 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

جام جهانی 2018-روسیه

تمجید رسانه‌های معتبر از بازی قدرتمندانه ایران

خبرگزاری میزان- بازی فوق العاده تیم ملی ایران در برابر ستارگان اسپانیا تمجید رسانه‌های بین المللی را در پی داشت.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم ملی ایران در حالی بازی را با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم ملی اسپانیا واگذار کرد که به عقیده بسیاری از کارشناسان تیم ایران به هیچ وجه شایسته شکست نبود.

تیم ملی ایران در نیمه نخست با یک دفاع منطقی بازی را اداره کرد و در نیمه دوم دل به ضدحمله‌ها بست و بار‌ها دروازه تیم اسپانیا را با خطر جدی مواجه کرد.

در ستایش دفاع منطقی تیم ایران خبرنگار بلیچر ریپورت نوشت:"ایران دفاعی مثال زدنی ارائه کرد؛ بازیکنان این تیم هر جا که لازم بود بدنشان را در برابر توپ قرار می‌دادند.
تمجید رسانه‌های معتبر از بازی قدرتمندانه ایران
 
"این دفاع ایران است" دیگر توئیت خبرنگار بلیچر ریپورت است که همراه با تصویری از بازیکنان قرمز پوش ایران که در تمام مناطق زمین بازی حضور داشتند منتشر شده است.


تمجید رسانه‌های معتبر از بازی قدرتمندانه ایران
 
در ستایش از بازی دلاورانه تیم ملی ایران رسانه‌های معتبر ورزشی دنیا از جمله کیکر از بازی ایران تمجید کردند.

در این رابطه روزنامه انگلیسی دیلی‌میل با تیتر:"اسپانیا با شانس از پس ایران برآمد" بازی فوق العاده ایران را ستود. این روزنامه با اشاره به این مسئله که تیم اسپانیا مالیکیت توپ را در بسیاری از زمان‌های بازی در اختیار داشت، اما در نهایت با یک گل شانسی توانست از پس تیم سخت کوش ایران بر بیاید.

اما روزنامه آلمانی کیکر نیز با تیتر "ایران پیروزی را بو کرد" پیروزی بر اسپانیا را برای تیم ایران دست یافتنی قلمداد کرد. کیکر نوشت:"آن‌ها کار را برای اسپانیا سخت کردند با اینکه دست آخر این اسپانیا بود که پیروز از زمین خارج شد.

و، اما دیگر روزنامه انگلیسی که پیروزی اسپانیا را با گل شانسی کاستا توصیف کرد گاردین بود. این روزنامه نوشت تیم ایران با بدشانسی بازی را از دست داد و بازیکنان این تیم تلاش تحسین برانگیزی داشتند.
 
روزنامه اسپانیایی موندودپورتیوو نیز در وصف بازی ایران نوشت:" اسپانیا برای شکستن دیوار ایران زجر کشید. اسپانیا به سختی توانست دیوار ایرانی را خراب کند. تیم ملی اسپانیا با حداقل گل حریف خود را شکست داد و به لطف گل شانسی کاستا بازی را برنده شد.

انتهای پیام/

نظر شما