شناسهٔ خبر: 26230966 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جام جهانی ۲۰۱۸| کار دشوار آرژانتین برابر یاران مودریچ و تلاش فرانسه برای صعود زودهنگام + برنامه بازی‌های روز هشتم

R1351/P1015135/S3,1410/CT1

هشتمین روز از رقابت‌های فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸ با برگزاری سه دیدار از گروه‌های سوم و چهارم پیگیری می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حساس‌ترین دیدار امروز  (پنج‌شنبه) جام جهانی 2018 تیم ملی آرژانتین از ساعت 22:30 در ورزشگاه «نیژنی نووگورود» به مصاف کرواسی می‌رود. آلبی‌سلسته در بازی قبلی خود و در روزی که لیونل مسی یک ضربه پنالتی را از دست داد، مقابل ایسلند یک بر یک متوقف شد و حالا رسیدن به صدر جدول گروه D را در خطر می‌بیند. این تیم برای آنکه امیدوار به صدرنشینی باشد، محکوم به پیروزی مقابل کرواسی است.

در سوی مقابل کرواسی با کسب سه امتیاز دیدار نخست مقابل نیجریه گام به میدان خواهد گذاشت و شاید از کسب یک امتیاز هم ناراضی نباشد. این تیم به رهبری لوکا مودریچ، تیمی سرسخت نشان داده که امیدوار است با درخشش بازیکنان شاخص خود از جمله ماندزوگیچ، راکیتیچ و ... بتواند خاطرات خوب جام جهانی 1998 را تکرار کند.

تنها نکته منفی در اردوی تیم کرواسی اخراج «نیکولا کالینیچ» است که به دلیل عمل نکردن به دستور سرمربی در دیدار قبلی، از اردو اخراج شد.

دیگر بازی مهم امروز در ورزشگاه اکاترینبورگ برگزار می‌شود؛ جایی که فرانسه 3 امتیازی برای گرفتن جشن صعود زودهنگام به مرحله بعدی، به دنبال 3 امتیاز دیدار با پرو است. بازی اول فرانسه با وجود برتری 2 بر یک مقابل استرالیا، چنگی به دل نزد و ستاره‌های این تیم نتوانستند عملکرد درخشانی داشته باشند. پرو نیز با وجود آنکه در بازی قبلی‌اش مغلوب دانمارک شد، اما عملکرد خوبی از خود نشان داد تا هوادارانش را به کسب امتیاز برای دو دیدار بعدی امیدوار نگه دارد.

در بازی‌های امروز، تیم پرتغال با یک گل از سد مراکش گذشت. اروگوئه نیز با همین نتیجه مقابل عربستان به پیروزی رسید و تیم ایران هم با یک گل مقابل اسپانیا شکست خورد.

برنامه 3 بازی امروز به شرح زیر است:

* دانمارک با استرالیا- ورزشگاه سامارا آرنا- ساعت 16:30 به وقت تهران-گروه C
* فرانسه با پرو- ورزشگاه اکاترینبورگ- ساعت 19:30 به وقت تهران- گروه C
* آرژانتین با کرواسی-ورزشگاه نیژنی نووگورود- ساعت 22:30-گروه D
انتهای پیام/

نظر شما