شناسهٔ خبر: 26230060 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

وکیل محمد ثلاث به اتهام دروغ پردازی بازداشت شد

صاحب‌خبر -
سرویس خبر:‌زینب طاهری وکیل دادگستری که در آخرین مراحل رسیدگی به پرونده راننده جنایتکار ادعای وکالت وی را مطرح کرده بود، از سوی یکی از شعب دادسرای فرهنگ رسانه بازداشت شد.‏
به گزارش باشگاه خبرنگاران، بازپرس صادر کننده حکم بازداشت، علت این حکم را مواضع خلاف واقع و دروغ پردازی در خصوص عدم مجرم بودن راننده جنایتکار، از سوی طاهری در شبکه‌های مجازی اعلام کرده است.
* روایت یک شاهد از قصاص محمد ثلاث
یک شاهد عینی لحظه قصاص «محمد ثلاث»، گفت: وقتی سرپرست دادسرای جنایی تهران پای چوبه دار از وی سوال کرد که آیا از اقدامش پشیمان است یا نه؟ صراحتاً گفت «نه! اصلاً پشیمان نیستم».
پدر شهید محمد علی بایرامی از شهدای ناجا در درگیری خیابان پاسداران که در حمله اتوبوس به ماموران پلیس به شهادت رسید با اشاره به اظهارات محمد ثلاث در جلسات دادگاه اظهار داشت: محمد ثلاث ۲ بار در دادگاه صراحتاً اعلام کرد که راننده اتوبوس بوده و دست به این اقدام زده است؛ او حتی تاکید داشت که از روی عصبانیت دست به این اقدام زده و حتی اگر ۵۰ نفر هم کشته می‌شدند، در راه خدا جان داده بودند.
وی درباره اینکه آیا ثلاث در هیچیک از جلسات دادگاه، ادعایی مبنی بر اینکه راننده اتوبوس نبوده یا در آن حادثه پشت فرمان اتوبوس ننشسته بوده داشته است یا خیر گفت: او در هیچیک از جلسات دادگاه چنین ادعایی نداشت و حتی گفته شد که اتوبوسی که با آن پسرم و دو همکارش به شهادت رسیدند، از ۱۵ روز قبل در آنجا بوده است.‏

نظر شما