شناسهٔ خبر: 26229709 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

بیراوند توپ سیلوا را مهار کرد /پاسکاری خوب طارمی و امیری /ایران صفر - اسپانیا صفر؛ تا دقیقه ۴۰

تسنیم : دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل اسپانیا تا دقیقه ۲۵ با تساوی بدون گل در جریان است.

صاحب‌خبر -

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود از گروه B مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه کازان آره‌نا شهر کازان روسیه با قضاوت «کُنها» داور اروگوئه‌ای به مصاف اسپانیا رفت.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، سید مجید حسینی، رامین رضاییان، احسان حاج‌صفی، مرتضی پورعلی گنجی، امید ابراهیمی، سعید عزت‌اللهی، کریم انصاری‌فرد، وحید امیری، مهدی طارمی و سردار آزمون.

ترکیب اسپانیا: داوید دخه‌آ، سرخیو راموس،  پیکه، آلبا، کارواخال، بوسکتس، سیلوا، اینیستا، ایسکو، واسکس و کاستا.

دقیقه ۳: پاس در عمق و بلند ایسکو با مشت بیرانوند از محوطه جریمه ایران دفع شد.

دقیقه ۷: ضربه ایستگاهی اعلام شده به نفع تیم ملی کشورمان توسط احسان حاج‌صفی روی دروازه اسپانیا ارسال شد که پیکه توپ را دفع کرد و در ادامه هم شوت وحید امیری با اختلاف از روی دروازه دخه‌آ به بیرون رفت.

دقیقه ۹: داوید سیلوا توپ را از جناح راست دروازه ایران به محوطه جریمه فرستاد که توپ از روی سر همه بازیکنان حاضر در محوطه جریمه عبور کرد و به بیرون رفت.

دقیقه ۱۲: فشار اسپانیایی‌ها و ارسال‌های متعدد بازیکنان این تیم از سمت چپ و راست دروازه ایران با دفع توپ خوب مدافعان ایران همراه شد.

دقیقه ۱۵: شوت کریم انصاری‌فرد از کنار دروازه اسپانیا به بیرون رفت.

دقیقه ۱۷: پاس در عمق امید ابراهیمی پشت مدافعان اسپانیا به مهدی طارمی رسید که پاس در عرض این بازیکن از مقابل دروازه دخه‌آ رد شد.

دقیقه ۲۵: ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود اسپانیا، از فاصله حدود ۲۵ متری توسط داوید سیلوا به سمت دروازه ایران زده شد که بیرانوند این توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۳۰: نفوذ بازیکنان اسپانیا و پاسکاری خوب آنها در محوطه جریمه توسط رامین رضاییان به کرنر فرستاده شد.

دقیقه ۳۱: ارسال آندرس اینیستا با تأثیر پیکه در محوطه جریمه ایران توپ را در منطقه شش قدم ایران به داوید سیلوا رساند که ضربه این بازیکن به صورت خطرناک از روی دروازه بیرانوند عبور کرد.

دقیقه ۳۲: شوت ایسکو از پشت محوطه ایران با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه ۳۶: با کار خوب مهدی طارمی و وحید امیری، توپ در جناح راست به رامین رضاییان رسید که ارسال این بازیکن با ضربه سر راموس راهی کرنر شد.

 

نظر شما