شناسهٔ خبر: 26228982 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آی‌تی ایران | لینک خبر

مایکروسافت و ادوبی شراکت خود را گسترش می‌دهند

‌ آی تی ایران / ‌ zdnet

صاحب‌خبر -

دو شرکت ادوبی  و مایکروسافت این هفته خبر از تلفیق هوشمندانه‌تر و حرفه‌ای‌تر محصولات خود دادند.

شرکت Adobe روز سه شنبه اعلام کرد که دو سرویس Document Cloud و  Adobe Sign  این شرکت با به روز رسانی‌های اساسی روبرو شده و حالا بیشتر از قبل با محصولات مختلف مایکروسافت از جمله Office 365 و Microsoft Dynamics 365 سازگاری خواهند داشت. این سرویس تلفیقی با مایکروسافت office 365، از حالا از طریق نرم افزار Adobe Acrobat DC برای تیم‌ها و شرکت‌ها در دسترس قرار دارد. سرویس تلفیقی Adobe Sign با Dynamics 365  نیز از طریق  Adobe Sign for Enterprise در دسترس شرکت قرار داده خواهد شد.

شرکت Adobe همچنین سرویس ابری Adobe Document Cloud  خود را نیز با ارتقای اساسی جدیدی معرفی کرده و این سرویس حالا در تمام برنامه‌های Office 365 به همراه قابلیت‌های جدید PDF عرضه می‌شود. از این به بعد تمام کاربران Office 365 که اشتراک Adobe Acrobat DC نیزدارند، قادر خواهند بود به سرویس Access Adobe PDF از طریق نسخه‌های آنلاین برنامه‌های Word، Excel  و PowerPoint دسترسی پیدا کرده و فایل‌های خود را به به فایل‌های با کیفیت با فرمت Adobe PDF تبدیل نمایند.

شرکت Adobe همچنین اعلام کرد که که سرویس Adobe Sign حالا یا سرویس

Adobe سال گذشته سرویس امضای الکتریکی-e-signature service- خود را تحت عنوان Adobe Sign معرفی کرد، سرویسی که از طریق Office 365 و  Dynamics 365 قابل دسترس بود و از طرف مایکروسافت بسیار مورد استقبال قرار گرفت. این سرویس حالا قادر است به جزئیات اطلاعات مشتریان از طریق  LinkedIn Sales Navigator دسترسی پیدا کند و کاربران همچنین می‌توانند از تمام مراکز داده‌ای سرویس Azure  نیز برای ذخیره اطلاعات خود استفاده کنند.

شرکت Adobe همچنین برای برنامه نسبتا جدید Adobe Scan  نیز قابلیت‌های جدیدی معرفی کرده و حالا کاربر می‌تواند از مطالب داخل گوشی هوشمند خود اسکرین شات گرفته و آن را تبدیل به یک اسکن تصویری با کیفیت کنند. در این برنامه، اطلاعات داخل عکس  کارت‌های تجاری-business cards- بررسی و خوانده شده و به صورت اتوماتیک داخل بخش مخاطبان دیجیتالی-digital contacts- کاربر ذخیره می‌شود. این برنامه که تنها یک سال عمر دارد، مجهز به قابلیت‌ هوش مصنوعیAdobe's Sensei AI است  و تا کنون بیش از 10.5 میلیون بار دانلود شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما