شناسهٔ خبر: 26227941 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ستاد اجرایی فرمان امام (ره): ویلای لواسان را تحویل گرفتیم

تهران- ایرنا- ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) از تحویل ویلای لواسان به این نهاد از سوی سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) اعلام کرد: ملک امانی تحویلی به سرلشکرسن فیروزآبادی واقع در منطقه لواسان امروز چهارشنبه 30 خرداد 1397 توسط وی تحویل نماینده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) شد.
چند روز پیش جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه ای به دادستان تهران خواستار رسیدگی فوری به پرونده تخلیه ویلایی در شهر لواسان از سوی رئیس سابق ستادکل نیروهای مسلح شده بود. وی روز گذشته نیز با صدور اطلاعیه‌ای توضیحاتی در خصوص مسائل پیش‌آمده درباره ویلای لواسان ارائه کرده بود.
جنبش عدالتخواه دانشجویی چند روز مدعی شد سرلشکرحسن فیروزآبادی به رغم دو بار دستور مستقیم رهبری در سال های اخیر، حاضر به تخلیه این ویلای 10هزار متری نشده است. آن گونه که این تشکل مدعی شده، این ویلا در مالکیت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) قرار دارد و از املاک مصادره شده مسئولان رژیم سابق محسوب می شود.
امام خمینی(ره) در اسفند ماه سال 57 به شورای انقلاب اسلامی این گونه دستور دادند: «تمام اموال منقول و‏‎ ‎‏غیرمنقول سلسلۀ پهلوی و شاخه ها و عمال و مربوطین به این سلسله را که در طول مدت‏‎ ‎‏سلطۀ غیرقانونی از بیت المال مسلمین اختلاس نموده اند، به نفع مستمندان و کارگران و‏‎ ‎‏کارمندان ضعیف مصادره نمایید.» رهبر کبیر انقلاب در فرمان خود تأکید کرده بودند که این اموال به نفع مستمندان صرف ایجاد مسکن و کار شود.
اجتمام*3377* 1724

نظر شما